Villmink Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har lyst til å bytte etch på plexiglass døren min. Lar det seg gjøre eller må jeg bytte hele vinduet? Etchen jeg har på nå er denne Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Regner med at det går an å bruke det gamle "hårfønertrikset" Bruker i allefall dette trikset på andre tape/klistrmerker som sitter godt fast. (Merk: Ikke selvprøvd på etches) Varmen fra hårføneren smelter limet - og det skal gå an å pille det vekk.. og få et bra resultat UTEN striper Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Merk før du leser denne, jeg har aldri prøvd det selv Vel, jeg vet om en ting som fjerner ting som sitter. Kaustisk Soda, det fjerner alt fra måke dritt til maling. Men som jeg sa, aldri prøvd det selv. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ouch.. kaustisk soda? ville vært litt redd for overflaten til plexien da Lenke til kommentar
ataraxia Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Naaaaai, det tror jeg ikke. Men tror det kan skade noe Sjekke det før du prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå