Fjeldstan Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Forrige eier på carinan hadde lagd seg et eget opplegg på koblingene til spillern. Jeg har kjøpt isokontakt og prøver å få det til standard. Hvem skal på hvem? Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Gul på gul, rød på rød, svart på svart, blå på blå(ensfarvet og solid farve). Da har du strømmen i boks. Er det like farger på høyttalerledninger er det ganske basic også, om ikke, bruk Google. E.x. ISO fargekoder, høyttalerledninger toyota carina, etc. Er ganke basic egentlig Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Svart (evt mørk brun) er jord, rød er pluss (12 V), de andre er signalledninger. Lenke til kommentar
Fjeldstan Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Takk for svar. Nå har jeg prøvd som dere forelso, men får ikke liv i spilleren. Den skal fungere, for jeg har hatt den på annen bil. Mulig illumination (orange) skal på brun? Det er også veldig mange ledninger som ikke går noe sted. Er det for opphobling av andre enheter det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Mulig du må bytte om rød og gul (12V ACC og 12V), da enkelte spillere skal ha disse motsatt. Lenke til kommentar
Fjeldstan Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Fått kobla riktig, men nytt problem:spilleren blir veldig varm etter noen minutter. Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Koblet feil kanskje La noen som her greie på det hjelpe deg. Kopler du feil kan det bli dyrt Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Bilradioer blir som regel veldig varme, helt vanlig Lenke til kommentar
Fjeldstan Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Da får jeg satse på at det er i orden. Takk for all hjelp. Nå er alt oppe å går med kjempelyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå