Fotoskrulla Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Opp fra Eikesdalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Herlig serie der jeg ramler ned på V2, men tenker 3 mm. kutt nede med henblikk på nedre høyre hjørnet. Ikke maktpåliggende, men kanskje hadde du 3 mm eller så å spandere ekstra i høyrekanten på V1 også? Bare småpirk dett for det er en herlig serie med mye mektig natur. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Herlig serie der jeg ramler ned på V2, men tenker 3 mm. kutt nede med henblikk på nedre høyre hjørnet. Ikke maktpåliggende, men kanskje hadde du 3 mm eller så å spandere ekstra i høyrekanten på V1 også? Bare småpirk dett for det er en herlig serie med mye mektig natur. Roar Hei, Roar! Takk for fin tilbakemelding. Litt småpirk regner jeg med Vi hadde matpause i V2,i grunnen akkurat der jeg står og tar bildet. Jeg elsker å dra på sånne oppdagelsesturer! Ser du lastebilen i V5? Det er et Tjekkisk filmteam som har med seg en ny Skoda og lager reklamefilm, jeg traff dem for noen dager siden under opptakene de hadde på Skodjebrua. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Herlig serie der jeg ramler ned på V2, men tenker 3 mm. kutt nede med henblikk på nedre høyre hjørnet. Ikke maktpåliggende, men kanskje hadde du 3 mm eller så å spandere ekstra i høyrekanten på V1 også? Bare småpirk dett for det er en herlig serie med mye mektig natur. Roar Hei, Roar! Takk for fin tilbakemelding. Litt småpirk regner jeg med Vi hadde matpause i V2,i grunnen akkurat der jeg står og tar bildet. Jeg elsker å dra på sånne oppdagelsesturer! Ser du lastebilen i V5? Det er et Tjekkisk filmteam som har med seg en ny Skoda og lager reklamefilm, jeg traff dem for noen dager siden under opptakene de hadde på Skodjebrua. Ser en hvit pitte pitte litet rektangulært element ute til venstre som kanskje kan være en lastebil. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Illustrerende serie, V1 med suverent best komp. med den fine innrammingen (noe som jeg er litt svak for og forsøker å få med der det er muligheter for det). Veien innover i bildet etterfulgt av langstrakt dyp dal og med hvite fjell i bakgrunn. Da har du alle ingredienser der. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Illustrerende serie, V1 med suverent best komp. med den fine innrammingen (noe som jeg er litt svak for og forsøker å få med der det er muligheter for det). Veien innover i bildet etterfulgt av langstrakt dyp dal og med hvite fjell i bakgrunn. Da har du alle ingredienser der. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! I dag går turen til Trondheim og litt til. Skal se om jeg finner Steinvikholmen slott. Har du vært der? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Flott serie av flott natur Helene M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Flott serie av flott natur Helene M v h Leif Takk for det my Lord! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Meget smukke billeder ...synes godt man kan fornemme den vej at den måske ikke er så rar at køre på...:-) Sig mig...er det lovligt i Norge at overhæle inde om på motorvejen ? Vi lagde mærke til at mange gjore det og det giver nemlig store bøder i Danmark ...En anden ting..er du slet ikke plaget af knotter ? synes der var en del om aften..de er godt nok trælse..irriterende..suk...men Norge er et meget smukt land efter min mening..det eneste minus er de ørepropper ned af bakkerne også lidt for mange pom penge betalinger i fjeldene ved ski sports stederne..synes vi..hilsen Sus 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Illustrerende serie, V1 med suverent best komp. med den fine innrammingen (noe som jeg er litt svak for og forsøker å få med der det er muligheter for det). Veien innover i bildet etterfulgt av langstrakt dyp dal og med hvite fjell i bakgrunn. Da har du alle ingredienser der. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! I dag går turen til Trondheim og litt til. Skal se om jeg finner Steinvikholmen slott. Har du vært der? Nei, har ikke vært der. Skal bli spennende å se bilde® dersom dere tar turen dit. Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Flott serie av flott natur Helene M v h Leif Takk for det my Lord! Bare hyggelig Lord Leif Lenke til kommentar
Pande Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Ikke no å pirke...men hvor er Skodaen,,, Du må benytte sjansen til "spionbilder" når bilfabrikkene er på tur. Har gjort det selv, bl.a i Death Valley (BMW) og Lappland (Audi og Opel). Kona maste om at jeg burde prøve og selge bildene, men jeg var litt feig...som så ofte:-) Men nok om mitt. Ser ut til og være en flott og spektakulær tur. Falt egentlig mest for v5, der lastebilen blir en form for minimalisme. Et element som ikke hører til der, egentlig. Får følge deg videre på turen, og så får jeg ta mot til meg, og komme meg på gata igjen.... Reis forsiktig og god tur videre:-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Nydelig serie med flott komponerte bilder , skarpe og med en utrolig flott fargepalett og et fint lys . Herlige bilder alle sammen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Meget smukke billeder ...synes godt man kan fornemme den vej at den måske ikke er så rar at køre på...:-) Sig mig...er det lovligt i Norge at overhæle inde om på motorvejen ? Vi lagde mærke til at mange gjore det og det giver nemlig store bøder i Danmark ...En anden ting..er du slet ikke plaget af knotter ? synes der var en del om aften..de er godt nok trælse..irriterende..suk...men Norge er et meget smukt land efter min mening..det eneste minus er de ørepropper ned af bakkerne også lidt for mange pom penge betalinger i fjeldene ved ski sports stederne..synes vi..hilsen Sus Hei Suss! Nei,det er ikke lov å snu på motorvei i Norge heller. Det kan sikkert gi bot på 5-6000 kroner. Jeg regner med det skjedde når det ble stans i trafikken? Folk er redde for å bli stående fast i timesvis. Av og til er jeg plaget med knotter, men vanligvis blåser det så mye at de forsvinner! Huff! Jeg hater knotter, de kryper inn overalt! Det er aaaaaaltfor mye bompenger i Norge og fergene er også altfor dyre! Det er kostbart å være bilturist i Norge. Men håper du hadde en fin ferie tross dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Nydelig serie med flott komponerte bilder , skarpe og med en utrolig flott fargepalett og et fint lys . Herlige bilder alle sammen . Mvh Alec Takk skal du ha Alec! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Ikke no å pirke...men hvor er Skodaen,,, Du må benytte sjansen til "spionbilder" når bilfabrikkene er på tur. Har gjort det selv, bl.a i Death Valley (BMW) og Lappland (Audi og Opel). Kona maste om at jeg burde prøve og selge bildene, men jeg var litt feig...som så ofte:-) Men nok om mitt. Ser ut til og være en flott og spektakulær tur. Falt egentlig mest for v5, der lastebilen blir en form for minimalisme. Et element som ikke hører til der, egentlig. Får følge deg videre på turen, og så får jeg ta mot til meg, og komme meg på gata igjen.... Reis forsiktig og god tur videre:-) Jeg hadde fin mulighet til å ta spionbilder her en dag, men fikk beskjed om å la være og da var jeg snill jente vet du.. Nå har vi kommet til Brønnøysund, blir her en dag eller to. Været kunne jo alltids vært bedre, men det går fint. Var innom Roots festivalen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg