Pande Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Busted...ll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 En godt voksen mann med skjegg og pipe, selve symbolet på reklame for piper og tobakk - i gamle dager. Ser imidlertid ikke ut til at figuren er så opptatt å skjule sin "virksomhet". Et fint portrett. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Kanskje ikke like lett å sjarmere seg ut av dette, men han ser da ut som en likandes kar så det gikk nok godt denne gangen også. Flott type i staslig skjegg og pent kledd. Stilig bilde Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Flott effekt av en særdeles ren sh /hvitt her. Om jeg ikke har så mye til overs for lasten er jeg imponert over kvaliteten på bildet. mvh iBN Lenke til kommentar
Pande Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Takker for kommentarer:-) En hærlig type, som jeg mer enn gjerne skulle hatt i et studio:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg