karasjok Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kjøpte nylig en brukt bærbar Toshiba Satelite 4090 CDS.Prøvde først å komme inn på BIOS,holdt "del" knappen inne ved oppstart,prøvde også del knappen,F8,F9,F11 og C knappen.Ikke noe hjalp,pc´en bare piper.Det første som kommer frem på skjermen er :TOSHIBA,med store bokstaver.Ikke noe info om pc´en som er vanlig? La inn Windows 2000 pro CD´en,boota opp normalt.Men,jeg kunne ikke formatere gjeldende partisjon.Kunne bare konvertere til NTFS(fra FAT 16). innstalleringen gikk jo greit,ved oppstart så får jeg nå 2 valg.Boot med Windows(som var det gamle systemet),eller boot med Windows 2000 pro. Når alt var ferdig installert så tok det ca 2GB(Windows 2000 pro SP1-4),er det normalt? og jeg lurer på om det gamle systemet forsvant,eller er det der fremdeles? Lenke til kommentar
woophie Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis du får 2 valg i oppstarten så har du 2 operativsystem. Da har nok ikke det gamle blitt slettet. Når du innstalerte fikk du valget å oppgradere den gamle windows? Lenke til kommentar
woophie Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei igjen. Det du kan gjøre er å prøve å formatere hardisken nå som du har fått lagt inn windows 2000. Burde gå greit det. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Greit! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hold inne ESC fra du skrur på . Får da opp F1 for setup eller noe sånt. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Hold inne ESC fra du skrur på .Får da opp F1 for setup eller noe sånt. esc knappen,ja! Takk for tipset,kom inn nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå