mikkii Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 dette skriver de Komplett Mobil gir deg fri bruk av tale, surf, MMS eller SMS i hele EU uten ekstra kostnad og Fri tale, SMS og MMS kostnadsfri roaming i EU. men jeg ringte 20 min til danmark og det koste 82kr Ringer til komplet så siger de nei det koster penge å ringe ut av norge. Men du kan reise til EU og ringe hjem til norsk nummer gratis. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 In wireless telecommunications, Traditional Roaming is a general term referring to the ability for a cellular customer to automatically make and receive voice calls, send and receive data, or access other services, including home data services, when travelling outside the geographical coverage area of the home network, by means of using a visited network. Du roamer ikke når du ringer fra Norge til Danmark og følgelig må du betale for det. Det lønner seg å lese prislistene Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Du har selvfølgelig helt rett jeg hade telia før så tog det som en selfølge at det var gratis at ringe i/til EU nå de skrev fri roaming. Endret 12. juli 2016 av mikkii Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Men nå de skriver Komplett Mobil gir deg fri bruk av tale, surf, MMS eller SMS i hele EU uten ekstra kostnad... Hvordan vil du forstå dette? jeg forstod det at jeg kan ringe til/i hele EU gratis. men nu er jeg tilbage til telia 1 Lenke til kommentar
JanFrode Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Slik jeg har fortstått det, så er det "gratis" å ringe norske nummer i Europa. Fri Roaming gjelder altså ikke hvis jeg skulle ringe ei venninne i Latvia, dog Latvia er inkludert i Fri Roaming systemet, fordi hun har Latvisk nummer Endret 12. juli 2016 av OrlyNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå