Gå til innhold

Selv i ferien drasser Telenor-sjefen på to mobiltelefoner pluss pc


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En sjef kan lett delegere ting m.m. i ferien sin. Kontra en som ikke har den muligheten. Med millionlønn kan man også unne seg mye mer luksus og avslapning i løpet av året.

 

For en som sliter med å få økonomi og hverdagen til å gå rundt, er nok ferien et mer viktig pusterom.

Selvsagt er ferie viktig for rike også, men der har man mulighet for mer luksus og dermed avkobling i løpet av året.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Eller kanskje de "rike" som ikke trenger å ta ferie faktisk liker jobben sin. Noe å tenke på.

 

Jeg skal vedde på at jeg kan finne minst to ting i mnd hos alle i Norge som "sliter med å få hverdagen til å gå rundt", som kunne vært unngått eller gjort annerledes for å få hverdagen til å gå rundt. De som er i jobb vel og merke. Hvis man er i full jobb i Norge i dag og ikke klarer å spare, så gjør man noe feil.

Lenke til kommentar

En sammenlikning mellom Berit Svendsen og Steve Wozniak: "Nei, Berit Svendsen gjør som Apples ikoniske medgründer Steve Wozniak og sjonglerer to ulike mobiltelefoner. I tillegg er pc-en aldri langt unna." Da er det naturlig å følge opp med følgende spørsmål: "Advarer Berit Svendsen også mot negative helseeffekter fra den elektromagnetiske stråling, slik Steve Wozniak gjør?". Se f eks her:

http://www.imdb.com/video/wab/vi2863046169/

Lenke til kommentar

Eller kanskje de "rike" som ikke trenger å ta ferie faktisk liker jobben sin. Noe å tenke på.

 

Jeg skal vedde på at jeg kan finne minst to ting i mnd hos alle i Norge som "sliter med å få hverdagen til å gå rundt", som kunne vært unngått eller gjort annerledes for å få hverdagen til å gå rundt. De som er i jobb vel og merke. Hvis man er i full jobb i Norge i dag og ikke klarer å spare, så gjør man noe feil.

Å like jobben har nok lite med ulikt behov for å være avkoblet fra jobb. Hva man jobber med har stor betydning her.

Full jobb og ikke klare å spare? Hyggelig at du lever ett liv uten noen triste livshendelser.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

 

Eller kanskje de "rike" som ikke trenger å ta ferie faktisk liker jobben sin. Noe å tenke på.

 

Jeg skal vedde på at jeg kan finne minst to ting i mnd hos alle i Norge som "sliter med å få hverdagen til å gå rundt", som kunne vært unngått eller gjort annerledes for å få hverdagen til å gå rundt. De som er i jobb vel og merke. Hvis man er i full jobb i Norge i dag og ikke klarer å spare, så gjør man noe feil.

Å like jobben har nok lite med ulikt behov for å være avkoblet fra jobb. Hva man jobber med har stor betydning her.

Full jobb og ikke klare å spare? Hyggelig at du lever ett liv uten noen triste livshendelser.

 

 

Hun har ikke kommet seg dit hun er uten å like jobben sin. Ja, er man montør eller noe annet som trenger å være på lokasjon, så er ferie større forskjell fra de som har friere jobb med mulighet for hjemmekontor. 

 

 

Jeg mener nå det. Spørs hva slags triste livshendelser du har hatt da? Jeg kommer ikke på noen som skal gjøre at du i full jobb skal slite med å få livet til å gå i hop økonomisk. Hvis det er en trist hendelse som har skjedd som gjør at du sliter psykisk og kanskje blir spillavhengig, drikker alkohol oftere, eller generelt har ukontrollert pengebruk, så gjelder utsagnet mitt fortsatt. Det er fortsatt noe som kan fikses. Hvis trist livshendelse er å få barn, så synes jeg synd på dem :p Det skal jo fortsatt gå. Både hverdag og økonomi.

 

Hva er det som har skjedd deg da hvis det har satt deg i ulykka selv med full jobb? Ikke at du må gå inn på det hvis det blir for personlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...