h-a Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Ved midnatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Fint veldig idyllisk foto av sydgående Hurtigrute. Bare en liten ting: Personlig synest jeg selve Hurtigruten skulle ha vært plassert mer til venstre i det gyldne snitt i bildeflaten.Dette fordi at forskning viser at øyet fatter bedre at denne Hurtigruten blir til venstre i det gyldne snitt en f.eks til høyre. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Fint veldig idyllisk foto av sydgående Hurtigrute. Bare en liten ting: Personlig synest jeg selve Hurtigruten skulle ha vært plassert mer til venstre i det gyldne snitt i bildeflaten.Dette fordi at forskning viser at øyet fatter bedre at denne Hurtigruten blir til venstre i det gyldne snitt en f.eks til høyre. Takk, jeg la ut en ny versjon der båten er mer til venstre. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Om den nye versjonen av Hurtigruta. Fin plassering av Hurtigruta i det gyldne snitt til venstre i bildeflaten.Samtidig står jo Tromsdalstinden også i det gyldne snitt,og brua til høyre i bildeflaten. Fin passelig mengde med forgrunn i havet sammen lignet med passe med fjell og himmel i bildeflaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg