ilpostino Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Jeg har nettop komet hjem fra Alanya etter å ha vært der i to uker. Følte meg veldig trygg. Det er selvfølgelig enkelte ting jeg ikke gjorde så mye (som å besøke store folkemengder) men det gikk fint å være der nede. Nå har forresten UD endret reiserådene sine. Det går greit så lenge du ikke oppsøker Istanbul eller Ankara. Når det gjelder slitsomme selgere finner en disse over alt. Av alle stedene jeg har vært er det vel kun på Kuta de har vært mer innpåslitne men hvis en overser de så går dette greit. 2 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Ville ikke dratt til Tyrkia. Men det er opp til hver enkelt. Har vært for mye bråk der i det siste. Endret 31. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Bare fint at folk er redde, da blir det mindre trengsel, lavere priser og generelt en bedre ferie for oss som ikke tror at verden = det man ser på TV. Ser frem til tre uker i Istanbul om ikke så lenge. Flere innpåslitne selgere på et mindre antall turister... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 jeg synes ikke de var noe mer innpåslitne enn i fjor selv om det var langt færre turister. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå