Caddy Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Hei. Kikker litt på muligheten for lyd utendørs på terassen.. Det er jo en finfin jungel av utehøyttalere der ute, så noen anbefalinger hadde vært fint..Ser hifiklubben har tilbud på Cambridge ES20 og ES30, er de no tess?Høy lyd tror jeg ikke er nødvendig, skal bare være bakgrunnsmusikk..Skal drives av en Onkyo TX-NR929 på Sone3, med 10-15m kabelstrekk.Takker for innspill. Edit:Er avforum dødt foresten? Ser innlegg som har 700 visninger, og 3 kommentarer... Endret 11. juli 2016 av Caddy Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Tipper de cambridgene er helt fine. Så lenge de har OK lyd så er det greit. Blir vel sjelden veldig mye "lytting" når man sitter ute med venner å tar noen øl. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Nei det var just det.. Blir mer bakgrunnslyd til pilsa.. Tar jeg ikke feil, er de også montert utenfor inngangspartiet på hifiklubben her i kristiansand, så jeg kan høre før jeg kjøper.. Endret 12. juli 2016 av Caddy Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Disse imponerte litt i lydkvaliteten, og trykket. Men tåler ikke veldig høy og komprimert lyd. http://www.definitivetech.com/products/outdoor-speakers/ Dessverre så ser det ut til at Lsound som solgte dem har sluttet dem merket. (De har noen Yamaha versjoner nå) Men de fås enkelt i fra Ebay. De er enkle å feste opp, og kan monteres flere veier. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hva med Heos 1? Jeg kjøpte selv for cirka en måneds ti siden og er imponert over lyden, spesielt siden det er en så liten høyttaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå