Helm Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Jeg klarer ikke å avinstallere GeForce Experience 2.11.40 fra kontrollpanelet i Windows 7 Ultimate. Når jeg velger "avinstaller" så skjer INGEN TING. De andre programmene fra Nvidia ble avinstallert uten problemer. Jeg er usikker på om kilden til problemet er i Windows eller i GFE, men det er Windows som ikke klarer jobben. Det er ikke noen "uninstall.exe" eller tilsvarende i Nvidia-mappen i Start-menyen. Jeg har lett litt rundt men ikke funnet en "un-installer" andre steder heller. Endret 11. juli 2016 av Helm Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Hvilket skjermkort har du? Det kan være at det er tid for å oppgradere til Windows 10 , I Windows 7 vil du kun få utnyttet skjermkortet sånn delvis om det er av den nyere sorten. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Ta deg en runde med DDU (Display Driver Uninstaller): http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html Deretter reinstallerer du driveren. Husk å velge custom install så du kan velge bort Geforce Experience så den ikke installeres. Endret 11. juli 2016 av Captain Kuijt 1 Lenke til kommentar
Helm Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Hvilket skjermkort har du? Det kan være at det er tid for å oppgradere til Windows 10 , I Windows 7 vil du kun få utnyttet skjermkortet sånn delvis om det er av den nyere sorten. Kortet er et GTX 880M. Jeg tenker å registrere Windows 10 mens det er gratis, men akkurat nå er jeg opptatt med å få Windows 7 til å fungere så godt som mulig, det er ikke så lenge siden jeg installerte det. Når jeg får Windows 7 til å fungere så bra som mulig, har jeg noe å sammenligne med Windows 10. GTX 800-serien skal fungere perfekt med Windows 7? Ta deg en runde med DDU (Display Driver Uninstaller): http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html Deretter reinstallerer du driveren. Husk å velge custom install så du kan velge bort Geforce Experience så den ikke installeres. Jasså, så problemer med å avinstallere skjermdrivere er vanlig nok til at noen har laget et eget verktøy for det. Takk for tipset. Men nå har jeg ikke lenger behov for å avinstallere. Grunnen til at jeg ville avinstallere, var at det forbaskede kontrollpanelet til Nvidia var på norsk. I GeForce Experience kan man velge språk, men ikke i kontrollpanelet. Prøv å diskutere innstillinger med spillere på norsk, det går ikke. I spillverdenen er det engelsk som gjelder, men det har ikke Nvidia forstått. Man skal ha en del flaks for å støte på en skandinav der ute. Jeg gjennomsøkte mappene til Nvidia og slettet alle DLL-filer som hadde noe med språk å gjøre. Nå er det på engelsk, nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå