Liven Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg tenker på å kanskje reise en tur alene til Hellas i midten av august. Er 53 år. Kan noen som har litt erfaring med å reise dit tipse meg om hvor det kan være lurt (og trygt) å reise for å få en best mulig ferietur. Er ute etter å slappe av, oppleve kultur, kanskje bli litt kjent med nye mennesker, men ikke feste. Hilsen Liven Lenke til kommentar
HenningSkj Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Santorini er trygt og rolig. Der får du muligheten til å oppleve gresk kultur, og hva Hellas har å by på. Er ikke særlig dyrt heller. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Ville holdt meg unna øyene i øst hvor de blir invadert. Lenke til kommentar
Liven Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Tusen takk til dere begge to for svar. Tar med meg rådene deres :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Skiathos og Skopelos er gode alternativer, små og rolige øyer. Mange som reiser hit alene. Filmen Mamma Mia er filmet i området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå