*F* Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Hei. Har nå ordnet det slik på jobb at jeg i kalenderen viser: - Exchange (Jobb) - Google (Privat) - Facebook events På Google Calender har jeg dette: - Google (events) - Facebook events Men hvordan skal jeg få lagt inn jobbkalenderen der? Burde ikke være noen umulig oppgave tenker jeg? Bruker for øvrig Outlook 2013 på jobb. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Microsoft og Google er ikke gode venner. Google hadde tidligere et program for synkronisering av kalender mellom Outook og Google Calendar, men la ned programmet etter å ha kranglet med Microsoft en stund. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Ja, jeg har hørt om dette programmet, men det ville uansett ikke vært aktuelt da jeg må ha en klient påslått hele tiden på jobb for å synce. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Om dette går er avhengig av om stedet du jobber har åpnet for det. Hvis de ikke tillater det men likevel ikke har stengt ned mulighetene for det på e-post serverne deres kan du prøve deg men finner de ut av det kan de bli relativt grinete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå