Gå til innhold

Noen som vet hvilken disk som er i denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurte Lefdal på chatten:

"Hvilken disk er inni denne? "

" Sara: Nå er jeg dessverre litt usikker på hva du mener. Kan du utdype dette?
Harddisken du lenker til er en helt vanlig ekstern harddist. :)"

Godt de har fagfolk der...

Lenke til kommentar

Nei, men jeg har PC med internett. Og hvis jeg går i bilforretning, da forventer jeg at selgeren vet litt av hvert om det som er under panseret. Men når jeg snakker med en tilfeldig ansatt i Elkjøp forventer jeg ikke at vedkommende skal ha inngående kunnskap om hvert av de sikkert femsifret antall produktene de fører.

I dette tilfellet viste det seg jo også å være vanskelig å vite, da noen hadde røde, og andre grønne, disker.

Lenke til kommentar

Det er ikke vanlig fra noen produsenter å publisere HD disktype internt i slike eksterne USB disker. Ei heller at det er en varig og konstant benyttet type HDD inni produktene.

http://support.wdc.com/KnowledgeBase/answer.aspx?ID=1704

Hvordan skal du da forvente at selgere i en elektro kjede vet det.

Det blir det samme som at selgere av mobiler skal vite fabrikat og type nand/flash minne brukt i en mobil.

Sammenlikningen med bil/motor er hinsides.

Men sannsynlig er det WD Black (eller Blue)

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enhver WD Blue er den simpleste og billigste disken av det merket og størrelse som går an å få tak i.

Hvis denne disken er OS-disken og det bekymrer deg, bytt med en SSD. Så godt som alle SSD'er, uansett størrelse, vil gi deg en mer snappy maskin.

5 GB på en laptop er mye, med mindre det er en permanent jobb-maskin. Ville aldri ha brukt noe slikt på privaten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...