nor50 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 http://www.lefdal.com/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/WD5TBELEV2/wd-elements-5-tb-ekstern-harddisk-sort Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Spurte Lefdal på chatten: "Hvilken disk er inni denne? " " Sara: Nå er jeg dessverre litt usikker på hva du mener. Kan du utdype dette?Harddisken du lenker til er en helt vanlig ekstern harddist. :)" Godt de har fagfolk der... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Ser ut til at det er vanskelig å si. http://www.theghostbit.com/2015/09/cracking-open-some-wd-elements-to-use.html La meg tilføye at når du ikke vil bruke ti sekunder på å google deg til dette, skal du ikke klage for mye på generelle chatsupport-ansatte som ikke klarer å svare på sånne spørsmål. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg googlet det før jeg spurte du, men det er jo vanlig at selger er den sterke part, og kjøper den svake, og det forventes at den sterke part kjenner til sine produkter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg spurte nettopp en ansatt på remaen min hvilken type appelsiner billig-juicen deres var laget av. Det visste han ikke. Skandale. 2 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Så når du kjøper deg bil bryr du deg bare om det utvendige på bilen....? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Nei, men jeg har PC med internett. Og hvis jeg går i bilforretning, da forventer jeg at selgeren vet litt av hvert om det som er under panseret. Men når jeg snakker med en tilfeldig ansatt i Elkjøp forventer jeg ikke at vedkommende skal ha inngående kunnskap om hvert av de sikkert femsifret antall produktene de fører. I dette tilfellet viste det seg jo også å være vanskelig å vite, da noen hadde røde, og andre grønne, disker. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Det er ikke vanlig fra noen produsenter å publisere HD disktype internt i slike eksterne USB disker. Ei heller at det er en varig og konstant benyttet type HDD inni produktene. http://support.wdc.com/KnowledgeBase/answer.aspx?ID=1704 Hvordan skal du da forvente at selgere i en elektro kjede vet det. Det blir det samme som at selgere av mobiler skal vite fabrikat og type nand/flash minne brukt i en mobil. Sammenlikningen med bil/motor er hinsides. Men sannsynlig er det WD Black (eller Blue) Endret 11. juli 2016 av syar2003 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Fra en review på Amazon; For those that would like to see what color drive is inside please refer to DCM: the Green will have DCADBAD on the box bottom label, while all of the Red drives are DCADBAC 1 Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Jeg kjøpte denne i dag. På esken står det DCM: DDCGBCL. Harddisk inni: WD50EZRZ (blue) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 De putter vel i det som ligger og slenger den dagen. Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Enhver WD Blue er den simpleste og billigste disken av det merket og størrelse som går an å få tak i. Hvis denne disken er OS-disken og det bekymrer deg, bytt med en SSD. Så godt som alle SSD'er, uansett størrelse, vil gi deg en mer snappy maskin. 5 GB på en laptop er mye, med mindre det er en permanent jobb-maskin. Ville aldri ha brukt noe slikt på privaten... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Fra en review på Amazon; For those that would like to see what color drive is inside please refer to DCM: the Green will have DCADBAD on the box bottom label, while all of the Red drives are DCADBAC Nevnte review: https://www.amazon.com/review/R3THZTHCP51B22/ref=cm_cr_dp_cmt?ie=UTF8&ASIN=B00PDDFMLG&channel=detail-glance&nodeID=541966&store=pc#wasThisHelpful Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå