Bent T Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Akkurat oppdatert til Windows 10 fra 8 og jeg har et problem når jeg spiller at windows går til bakgrunnsbildet og jeg får ikke gjort annet enn å holde inne strøm knappen for så at det skjer igjen. Har lastet opp et bilde som jeg sendte til en venn av meg på mobilen. Dette skjer VELDIG ofte, på bilde hadde jeg prøvd å trykke på ikonet nederst på skjermen å "lukke" det, for når det skjer går det ann å trykke på verktøylinjen. men det gikk ikke så jeg prøvde ctrl+alt+del, men den kommer opp på skjermen jeg ikke kan trykke når programmet/spillet kjører.Noen som vet hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Forsøk å hente ny grafikkdriver til Windows 10 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Som Thor skriver, avinstaller skjermdriveren, restart pc og installer ny skjermdriver for Windows 10. Lenke til kommentar
Bent T Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Okei, jeg har gjort det, får se hvordan det går nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå