PaiNKillaH Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva er de beste platene å anbefale til å brenne på til en: Plextor DVD-brenner IDE PX-708A, DVD+R/+RW og DVD-R/-RW Hva er de beste platene, er jo en del å velge mellom Hva er best til: DVD+ og Hva er best til: DVD - ? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg kan anbefale Plextor DVD+R. Brennes ved 8x. Også Verbatim-R som brennes ved 4x, kan anbefales. Jeg bruker CloneDVD når jeg brenner DVD+R. Jeg har fått for mange coasters med Nero. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 +: That's write DVD+R hos komplett til 13Kr pr plate i 25 spindel, funker helt konge på 8X. Verbatim Ritek i 50 spindel hos komplett Traxdata -: That's write DVD-R hos komplett. Verbatim Traxdata One Styr unna bulkpaq og princo, samt datawrite. Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 +:That's write DVD+R hos komplett til 13Kr pr plate i 25 spindel, funker helt konge på 8X. Verbatim Ritek i 50 spindel hos komplett Traxdata -: That's write DVD-R hos komplett. Verbatim Traxdata One Styr unna bulkpaq og princo, samt datawrite. Takker så mye for svaret Samme til deg Durabit =) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Sånt var veldig kjekt å vite, rett før jeg bestillte Plextor DVDbrenner@komplett. Så fikk jeg med meg plater også... Endret 26. november 2003 av Caddy Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har samme brenner selv og .. Princo 4x funker bra i den.. men styr unna de White Label 1x platene.. er gammel princo dye.. testa noen av de.. brenner fint i 2x og sånt og funker jo greit.. men får litt read errors helt ytterst på plata.. det suger. Styr unna DataWrite 4x RedTop og .. dårlig parti de har på komplett. RedTop V2 er heller ikke bra i denne brenneren .. Anbefales er One 4x , Verbatim 4x +/- , That's Write 4x +/-. One plater får du på www.brenner.no , resten finner du på komplett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå