geita_ Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) "The internal terrorist threat in France is so urgent that the commander of the French security services has twice warned the French Parliament about the possibility of new terrorist attacks could trigger a civil war." Høres ut som det bare er et spørsmål om tid før det smeller. Tenk om bare noen hadde sagt ifra om at dette kom til å skje, jaja. http://speisa.com/modules/articles/index.php/item.2951/head-of-french-police-france-is-on-the-brink-of-civil-war.html Endret 11. juli 2016 av geita_ 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 I andre nyheter: dommedag er nær, atter en gang. Grav deg ned i tide. 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Du sier så Legger til en artikkel til som viser hvor galt det er blitt der borte nå. "But officials have said that there will be no victory parade on the Champs Elysees in the event of a French win because of security concerns." Tenke seg, et moderne vestlig land som Frankrike kan ikke feire ute i gatene sine pga terror-fare. http://www.bbc.com/news/world-europe-36757040 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Calvar advarer derfor mot høyreekstreme grupper som ønsker en slik konfrontasjon. Alle disse gruppene (på begge sider, antar jeg) må blokkeres: - Patrick Calvar estime que l'Europe est «en grand danger» face aux «extrémismes qui montent partout». Il alerte notamment sur «l'ultra-droite, qui n'attend que la confrontation». Selon lui, cette confrontation aura lieu: «Encore un ou deux attentats et elle adviendra. Il nous appartient donc d'anticiper et de bloquer tous ces groupes qui voudraient, à un moment ou à un autre, déclencher des affrontements intercommunautaires».Il nous appartient donc d'anticiper et de bloquer tous ces groupes qui voudraient, à un moment ou à un autre, déclencher des affrontements intercommunautaires». Geir 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Må dem virkelig det ? "There are limits to how long the native population silently and without action allows mothers, wives and daughters to be victims of sexual abuse in public, in what was once the world's best continent for women." For ikke å snakke om risikoen ved å bli skutt/sprengt i gatene skulle mange nok folk velge å samle seg for å feire noe. Om disse venstreorienterte fortsetter som dem gjør og ting går som dem går så har dem ikke noen andre enn seg selv å skylde på mener jeg. Endret 11. juli 2016 av geita_ 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Det han sier er vel at høyreekstreme kommer til å slå tilbake, og at det må forventes, fordi ingen vil tolerere slil oppførsel muslimene har særlig mye lengre enn Frankrike allerede har gjort. Og han er redd for at høyreekstreme vil slå til mot muslimske bydeler med terror. Og at vi kan se en situasjon ala Baghdad. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Må dem virkelig det ? "There are limits to how long the native population silently and without action allows mothers, wives and daughters to be victims of sexual abuse in public, in what was once the world's best continent for women." For ikke å snakke om risikoen ved å bli skutt/sprengt i gatene skulle mange nok folk velge å samle seg for å feire noe. Om disse venstreorienterte fortsetter som dem gjør og ting går som dem går så har dem ikke noen andre enn seg selv å skylde på mener jeg. Jeg bor i Frankrike (er her nå). Ser ingen terrorister, hvor er de? Jeg var ute å feiret i gatene igår. Noen var litt gretne (forståelig nok) men ingen angrep meg. Så ta deg en tur å sjekk virkeligheten før du konkluderer. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg bor i Frankrike (er her nå). Ser ingen terrorister, hvor er de? Jeg var ute å feiret i gatene igår. Noen var litt gretne (forståelig nok) men ingen angrep meg. Så ta deg en tur å sjekk virkeligheten før du konkluderer. Du får fortelle det til den Franske sikkerhetssjefen. Han blir løpende oppdatert om trusler i landet du bor i. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg bor i Frankrike (er her nå). Ser ingen terrorister, hvor er de? Jeg var ute å feiret i gatene igår. Noen var litt gretne (forståelig nok) men ingen angrep meg. Så ta deg en tur å sjekk virkeligheten før du konkluderer. Så du mange terrorister i november i fjor da over 100 stk ble drept i Paris ? Eller går det greit så lenge de ikke angriper deg personlig mener du ? Det han sier er vel at høyreekstreme kommer til å slå tilbake, og at det må forventes, fordi ingen vil tolerere slil oppførsel muslimene har særlig mye lengre enn Frankrike allerede har gjort. Og han er redd for at høyreekstreme vil slå til mot muslimske bydeler med terror. Og at vi kan se en situasjon ala Baghdad. Man høster det man sår er det ikke det man sier. Og synd er det, for alt dette kunne vært unngått, men så lenge denne flerkulturelle ideologien får lov til å regjere vil det nok bare bli værre for alle parter før det blir bedre. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Må dem virkelig det ? Det får han svare for selv, om du får ham i tale. Jeg siterer bare den originale artikkelen som din kilde henviser til. Det han sier er vel at høyreekstreme kommer til å slå tilbake, og at det må forventes, fordi ingen vil tolerere slil oppførsel muslimene har særlig mye lengre enn Frankrike allerede har gjort. Og han er redd for at høyreekstreme vil slå til mot muslimske bydeler med terror. Og at vi kan se en situasjon ala Baghdad. Tja, nå spekulerer du om holdningen bak hans utsagn. Det kan jeg vanskelig si noe om. Geir 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Czech Republic formed a "National Landwehr", which sees it as its duty to defend the country against "massive influx of Muslim immigrants." Dette må jo bare gå bra. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Tja, nå spekulerer du om holdningen bak hans utsagn. Det kan jeg vanskelig si noe om. Google-oversatte noen franske artikler. Finner det utrolig merkelig at det ikke har blitt plukket opp av internasjonal presse annet enn noen få anti-islamske sider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg bor i Frankrike (er her nå). Ser ingen terrorister, hvor er de? Jeg var ute å feiret i gatene igår. Noen var litt gretne (forståelig nok) men ingen angrep meg. Så ta deg en tur å sjekk virkeligheten før du konkluderer. Så du mange terrorister i november i fjor da over 100 stk ble drept i Paris ? Eller går det greit så lenge de ikke angriper deg personlig mener du ? Det virker som om du sliter med å se sammenhenger og konsekvenser. Din påstand var at det var så mange terrorister/angrep at det bare "er et tidsspørsmål før det smeller og blir borgerkrig. Jeg kontrer med at jeg ikke har sett snurten til en borgerkrig (eller terrorister) i det hele tatt. Ja, man har et problem med noen få terrorister som lager mye ugang, men dette er langt ifra det værste stedet å være på kloden. Å snakke om borgerkrig blir heeelt idiotisk, og det ser du veldig tydelig om du tar deg en tur. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Det virker som om du sliter med å se sammenhenger og konsekvenser. Din påstand var at det var så mange terrorister/angrep at det bare "er et tidsspørsmål før det smeller og blir borgerkrig. Jeg kontrer med at jeg ikke har sett snurten til en borgerkrig (eller terrorister) i det hele tatt. Ja, man har et problem med noen få terrorister som lager mye ugang, men dette er langt ifra det værste stedet å være på kloden. Å snakke om borgerkrig blir heeelt idiotisk, og det ser du veldig tydelig om du tar deg en tur. Min påstand ? Les øverste link igjen. Og denne, siden du er så godt i gang: In 2016, the current immigration policy gives us three alternatives - submission, repatriation or civil war. Endret 12. juli 2016 av geita_ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Det som hadde vært så jævlig kult hadde vært om du bare en gang i året hadde samlet alle ekstremistene i et tomt lager eller noe, stengt dørene, og latt dem gjøre som dem ville i noen timer. Ingen våpen selvsagt, men ellers kunne de fått banket hverandre opp som bare det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Må dem virkelig det ? "There are limits to how long the native population silently and without action allows mothers, wives and daughters to be victims of sexual abuse in public, in what was once the world's best continent for women." For ikke å snakke om risikoen ved å bli skutt/sprengt i gatene skulle mange nok folk velge å samle seg for å feire noe. Om disse venstreorienterte fortsetter som dem gjør og ting går som dem går så har dem ikke noen andre enn seg selv å skylde på mener jeg. Jeg bor i Frankrike (er her nå). Ser ingen terrorister, hvor er de? Jeg var ute å feiret i gatene igår. Noen var litt gretne (forståelig nok) men ingen angrep meg. Så ta deg en tur å sjekk virkeligheten før du konkluderer. Ute og feierer i dag også eller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg er for å depotere alle muslimer som ikke har fått statsborgerskap allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå