Niklasp Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Følg med direkte på tordenværet.Se alle lynnedslag i verden direkte Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Det finnes en app til iOS som heter Blitzortunglive som er app-utgaven til denne web-siden.Den er på langt nær så bra som web-siden.. Edit: websiden er for øvrig svært bra, en av mine favorittværsider. Endret 26. august 2016 av Kahuna Lenke til kommentar
tobc Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det finnes en app til iOS som heter Blitzortunglive som er app-utgaven til denne web-siden. Den er på langt nær så bra som web-siden.. Edit: websiden er for øvrig svært bra, en av mine favorittværsider. En annen god værside er http://www.ventusky.com/. Her kan man se masse meteorologisk informasjon, inkl. nedbør, skydekke, vindhastigheter og lufttrykk på et dynamisk kart Lenke til kommentar
Eg e med i KKK Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg synes dette er velig useriøst står hele verden ser bare Italia. Det burde hele verden år de står det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå