Nyåret Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Hei. Er det noen her som har tips til beskyttelse til samsung j1 telefon? Trenger en beskyttelse som kan forhinde at telefonen blir ødelagt når telefonen detter i bakken. Har vurdert følgende vare: www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-j1-176420p.html Spesifikasjoner (ifølge mytrendyphone): Hyber shell deksel med kick-stativ - fantastisk beskyttelse for din Samsung Galaxy J1, Galaxy J1 4G.Funksjoner:- Ytre deksel i hardplast- Støtabsorberende silikonlag på innsiden- Kick-stativ for mediavisning- Elegant utseende og høy funksjonalitet med nøyaktige åpninger Takk for svar. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) ...når telefonen detter i bakken. Er det ikke bedre å være litt forsiktig , slik at det blir "om" telefonen detter i bakken Ingen beskyttelse er 100% beskyttelse for allesituasjoner og det er forskjell på fall (høyde) samt landing - f.eks om den detter ut fra fjerde etg ned på betong eller sklir ut fra lommen mens du sitter i sofaen ned på et teppegulv , og alle varianter i mellom disse ytterpunktene. Men beskyttelsen du viser til ser jo lovende ut på papiret. Gå for den om du er komfortabel med slikt mobil skall. Endret 11. juli 2016 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 14. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2016 Noen flere innspill? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Når telefonen går i bakken er riktig utsagn det. Uansett hvor forsiktig man er og hvor stor verdi den har så mister vi aller aller fleste den i bakken før eller siden, gjerne flere ganger også. Til vanlig hadde jeg anbefalt Spigen som lager noen kjempe bra og ofte pene deksler, men de holder seg som regel til de mest populære telefonene. Men jeg har veldig god erfaring fra TPU. Jeg har brukt TPU deksler i flere telefoner som Huawei U8800, Galaxy S2 og S4. Alle var i bakken opptil flere ganger men hadde aldri så mye som en dyp ripe i skjermen. TPU deksler er veldig lette , gir ikke så mye tykkelse og er veldig billig fra blant annet ebay. S-line dekslene pleier ofte også å ha ruflete / nuppete kant på begge sidene som gir et veldig bra grep. http://www.ebay.com/itm/S-Line-Soft-TPU-Rubber-Silicone-Phone-Case-Cover-For-Samsung-Galaxy-J7-J1-2016-/182055398830?var=&hash=item2a6358edae:m:ms8Y3tZVXQUnP88wsd8gewg Når det først er så billig så kan man like så godt bestille flere farger og evt variere utseende etter hva man føler. 1 Lenke til kommentar
Nyåret Skrevet 15. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2016 Når telefonen går i bakken er riktig utsagn det. Uansett hvor forsiktig man er og hvor stor verdi den har så mister vi aller aller fleste den i bakken før eller siden, gjerne flere ganger også. Til vanlig hadde jeg anbefalt Spigen som lager noen kjempe bra og ofte pene deksler, men de holder seg som regel til de mest populære telefonene. Men jeg har veldig god erfaring fra TPU. Jeg har brukt TPU deksler i flere telefoner som Huawei U8800, Galaxy S2 og S4. Alle var i bakken opptil flere ganger men hadde aldri så mye som en dyp ripe i skjermen. TPU deksler er veldig lette , gir ikke så mye tykkelse og er veldig billig fra blant annet ebay. S-line dekslene pleier ofte også å ha ruflete / nuppete kant på begge sidene som gir et veldig bra grep. http://www.ebay.com/itm/S-Line-Soft-TPU-Rubber-Silicone-Phone-Case-Cover-For-Samsung-Galaxy-J7-J1-2016-/182055398830?var=&hash=item2a6358edae:m:ms8Y3tZVXQUnP88wsd8gewg Når det først er så billig så kan man like så godt bestille flere farger og evt variere utseende etter hva man føler. Finnes tpu på noen norske/nordiske sider? Prøvde å søke litt rundt, men fant ikkenoe. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Har handlet fra mytrendphone før dette S-line dekslet, men de setter jo prisen 7-10x høyere en fra ebay. Ville definitivt vurdert ebay om du vil ha det for en grei pris. Tar gjerne 2-4 uker, men trygt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå