Gå til innhold

Realistisk pris for 3. gen. iPad

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på hva jeg kan ta for en 3. gen iPad WiFi 64GB fra 2012...

Den er lite brukt, men fikk seg et slag i det øverste høyre hjørnet - så glasset sprakk litt, se bilde.

Selve skaden går ikke over skjermområdet. Er pga. denne skaden jeg er litt usikker på hva jeg evt. kan ta. Ser at man kan få skiftet ut glasset for 7-800 kr, burde jeg gjøre det før jeg selger den?

post-179221-0-99253900-1468235219_thumb.jpg

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er iallefall ikkje mange som vil kjøpe den med knust skjerm ;)

500kr muligens for en av de få som ikkje har et nettbrett fra før :p

Er du helt rar? Det er jo eple logo på den. Automatisk verdt nesten nypris da vett du. :p

Morsomt med tredje gen, er at det er vel den som ikke heter iPad 3 men i stedet: "The New iPad". Veldig praktisk når man skal selge på finn: "Til salgs; The New iPad!". :p

Uansett, seriøst så hadde det ikke forbauset om han kan få 1000Kr for den slik den er, men heller ikke mer selv om man bytter skjermen. Det er jo Retina display på den, så den fungerer veldig greit som lesebrett ol.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Å skifte glasset på en pre-Air iPad virker ikke særlig fornuftig. Legg den heller ut til en grei pris som den er, da selve skjermen er hel på din har dette ikke sååå stor betydning. Siden det er 64 GB får du kanskje en 1000-lapp. Er det WiFi- eller 3G-modellen? Den med 3G har GPS, og da kan du kanskje få litt mer for den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...