Ovidia2 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Familieidyll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Ja, den skal tidlig krøkes som god krok skal bli. Her demonstrerer foreldra hvordan det skal gjøres - hvertfall den romantiske delen av det. Ellers er det vel bare kjærrra som hører nostalgien til. Bekledning ser ut til å være "up to date". Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Kjempekoselig familieportrett! I tillegg til folk og bil som jo har hovedfokus her, så likte jeg kjempegodt skyene og solglimtene i bilen! Kanonfin komp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Nydelig bilde dette og de andre med denne look'en .- Søndagsvask og HD man . Er det brukt HDR effekt? og brukte du blits eller ekstra lys for å lyse opp fronten på pick up'en i Søndagsvask? Et herlig nostalgisk tema . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Meget beskrivende familieidyll. Gjennomført nostalgisk stil over bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Nydelig bilde dette og de andre med denne look'en .- Søndagsvask og HD man . Er det brukt HDR effekt? og brukte du blits eller ekstra lys for å lyse opp fronten på pick up'en i Søndagsvask? Et herlig nostalgisk tema . Mvh Alec Tusen tak for tilbakemeldingen:)Jo jeg har brukt et HDR filter i dette bildet. Og på det vaskebildet hadde jeg en blits forfra for å lyse opp detaljene.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Nesten som jeg lar meg lure; ) Bildet er svært bra. Hva som skiller et ekte street shoot opp mot dette er ikke så lett å definere. Men litt er det : ) Men ikke sikkert at det var tanken heller?? mvh Ibn Lenke til kommentar
5 d II Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Dette minner om billedstilen "Nostalgia" i Canons DPP. Passer veldig fint! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2016 Tusen takk alle sammen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg