Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mann, selfie som profilbilde, Go or no go?

15 stemmer

1. 1. Mann, selfie som profilbilde

• Go...
      6
    • No go...
      9
  2. 2. Redigere?

• Kan være kult...
      4
    • Aldri... virker falskt...
      11

Anbefalte innlegg

Har per dags dato ikke noe profilbilde på noen av mine "sosiale medier". Har aldri følt at jeg har hatt et "riktig" bilde. Eneste bildene jeg blir fornøyd med selv er bilder jeg tar selv, med mindre jeg har griseflaks og faktisk fremstår som kjekk på et tilfeldig festbilde. Er lite fotogen av meg. Så, selfie eller ikke? 

Med redigering tenker jeg på "filter" og f.eks. lysendring man kan redigere på mobilen. Ikke photoshop og andre avanserte og fancy metoder. 

Anonymous poster hash: ec1f5...6dd

Anonymous poster hash: ec1f5...6dd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kommer vel an på? På LinkedIn og CV-en bruker jeg portrettbilde tatt av profesjonell fotograf. Til tant og fjas bruker jeg det som faller meg inn der og da, men et profilbilde bør som et minimum være av meg da. Om det er en selfie eller hva er ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Selv om det kan være flaut (var det for meg), kan du spørre venner og bekjente hva de synes om et bilde av deg. Ulempen er at de fleste vil si "åja, så fint bilde" uansett. Derfor, vis dem flere bilder, og spør dem hva som er det beste.

Ang. filter så kan det gå, avhenger av bildet. Vis noen venner før og etter-versjoner av et bilde med filter. Spør hvilket de liker best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...