tnt Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Dette er alt jeg egentlig trenger, er det noe av dette som bør byttes ut med noe annet, eller ser det greit ut? Har tenkt å bestille den i natt, så trenger svar fort Er en pc som stort sett skal brukes til internet og helt vanlig kontorbruk. In-Win S564 Midi Tower ATX Sort/Sølv Abit NF7-M Hovedkort for Socket A, LAN AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Barton GlacialTech CPU-Vifte Socket A/370/FCPGA Corsair TWINX512-3700 512MB Platinum Western Digital Caviar 40GB IDE 7200RPM MSI CD-spiller IDE 52x (C52) Sort Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB MPF-920 Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kjøper faderen seg digitalkamera blir den harddisken fort liten. Jeg ville heller ha kjøpt WD's 120 GB, mer byte for pengene. Noen vil kanskje også si CD-RW heller enn CD-ROM, men med USB-penn kan man flytte data enklere, så om det er kontormaskin trenger du antagelig ikke det. Jeg bruker nesten bare USB-penn til data nå. Lenke til kommentar
tnt Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 ja, har skiftet til 120 gig seagate 8mb Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 rammen er overkill. holder i plenty med 3200. Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 cd-brenner er et must. i alle fall om din far er interessert i å ta backup innimellom. Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Hvis fadern din først skal ha seg pc, hvorfor kjøper du ikke bare en Compaq EVO maskin til han med det første? Sikkert mange som ruller seg i graven nå, men jeg vet av erfaring at disse maskinene er perfekte til "pappa" bruk, og det følger med service avtaler fra selskaper som kommer å bytter delene for deg! Jeg ville mye heller gjort dette en å bygge en maskin der du vil bli hengt over for å følge opp alle feilene som oppstår før eller senere! Be smart! Kjøp en Compaq med service avtale! 2,4 GHz m 256 mb ram og 100 giga disk koster nå 7000 kr! Sist men ikke minst m programvare han kan gå god for! Win XP Pro følger med! Endret 25. november 2003 av dreadful Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå