Batmanuel Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Har en faktura oss klarna som forfaller om noen dager. Etter å ha fått lønnslippen min innser jeg att det blir en hard måned dersom jeg betaler ned hele fakturaen, og ønsker mye gjærne å heller betale den ned når jeg får neste lønning. Har aldri benyttet meg av delbetaling før, men vet att med renter så blir det jo fort dyrere, er derfor ikke ute etter å betale ned fakturaen over flere måneder, men ønsker rett å slett å utsette den litt lengre enn betalingsutsettelsen tillater. Jeg takket ja til delbetaling og fikk dette: "Dette kjøpet fra komplett.no kommer nå til å inkluderes på din neste månedsfaktura." Er redd jeg nå er tvunget til å delbetale det over lengre tid, og att det blir mye dyrere... Eller kan jeg rett og slett bare betale ned hele beløpet så snart jeg får neste lønning, uten og måtte tenke noe mer på renter? Endret 11. juli 2016 av Batmanuel Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Du kan betale ned hele beløpet neste måned, men du må betale noe i renter også. Ta kontakt med Klarna for mer informasjon, de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Du kan alltid innfri, men rentene vil løpe i tråd med vilkårene. Det blir antagelig ikke så mye penger når det bare er snakk om en måned. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Be Klarna om å utsette hele regningen med en måned. De har chat i på hjemmesiden sin, og de er veldig fleksible. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Betal det du kan nå (ikke mindre enn minstebeløpet), betal resten på neste faktura. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå