Ragnar Skj Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Parti fra Stiklestad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Oi! Er det så svært? Med hotell også? Fint utsnitt, kirka perfekt plassert, og flott oversikt her! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Oi! Er det så svært? Med hotell også? Fint utsnitt, kirka perfekt plassert, og flott oversikt her! Bildet tatt fra Olavsstøtta. Et naturlig sted for fotografering. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Grønt og frodig - med 'historiesus' - fin vinkling Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Grønt og frodig - med 'historiesus' - fin vinkling Takker for kommentaren Torhild ! Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Fint snittet oversiktsbilde over historisk område. Og heldig med fotoværet, syns at på dagtid i hvertfall gir overskyet vær finere bilder enn i klarvær og sol. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Flott bilde som tydelig viser at panorama er det eneste riktige her . Fint komponert med friske farger og et fint lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Utsnitt og komp står seg OK i et format som går hjem hos meg. Ikke er det noe annet å sette den stygge negativfingeren på heller selv om herrene Smaken og Baken hvisker ørlite lysning i øret mitt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Fint snittet oversiktsbilde over historisk område. Og heldig med fotoværet, syns at på dagtid i hvertfall gir overskyet vær finere bilder enn i klarvær og sol. Mvh Oddmund Helt enig Oddmund, skyer på himmelen liver opp bildene. Takk for hyggelig og konstruktiv kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Flott bilde som tydelig viser at panorama er det eneste riktige her . Fint komponert med friske farger og et fint lys . Mvh Alec Takker Alec. Enig, panorama blir riktig mot så dominerende og langstrakt bygning. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Utsnitt og komp står seg OK i et format som går hjem hos meg. Ikke er det noe annet å sette den stygge negativfingeren på heller selv om herrene Smaken og Baken hvisker ørlite lysning i øret mitt. Roar Bildet var undereksponert i utgangspunktet og en liten lysning ble foretatt. Ser, og som du skriver, at det ikke hadde skadet med et lite hakk til på lysningsskalaen. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Også/igjen et flott passende bilde i pan. versjon. mvh. Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Også/igjen et flott passende bilde i pan. versjon. mvh. Ibn Takk Ingvald for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg