AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg har nå brukt Tinder i en måneds tid. Jeg har sveipet en del, men jeg sitter jo ikke konstant. Skal jeg tippe, så tipper jeg at jeg har sveipet rundt 4-500 ganger. Jeg sveiper ikke alltid til høyre, jeg sveiper bare høyre på de jeg faktisk liker. I løpet av den tiden har jeg fått 4 matcher. 2 av disse svarte når jeg hilste, men ingen av dem svarte på oppfølgingen. Er det bare sånn Tinder er, og at man må forvente at det går så trått, eller er det rett og slett bare jeg som er så heslig? Anonymous poster hash: a09f7...08f Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Kan hende du må lempe litt på krava til de du sveiper godkjent på. Evt møte folk irl i steden og satse på at du er sjarmerende. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg har ikke brukt tinder men du må huske på hvordan folk fungerer. Folk er oppmerksomhetssyke og da særdeles unge jenter har et stort behov for bekreftelse i form av komplimenter og det beste komplimentet en jente kan få er en mann som vil ha henne. For å få slike komplimenter så legger jeg ter seg ut på slike sider selv om de egentlig ikke er interessert i tjenesten, ofte selv om de allerede er i forhold. Da gjør de noe "uskyldig" men åpner allikevel døren for at Mr.perfect banker på. Sjansen for at du er drømmeprinsen som får henne til å dumpe kjæresten eller pulevennene sine er liten. Ikke bare for deg men for alle. Det er noen guttunger på jobb som bruker tinder og slik jeg forstår det så er det en knulleapp hvor folk er særdeles overfladiske og i enhver setting hvor folk vil ha easy pulings så må du huske at det er 200 menn for hver jente. Jentene kan derfor velge og vrake i kategorier langt over sin naturlige evne og en stud blir parringsemnet til 100 jenter mens resten av mannfolka sitter og napper i løken Det har ingenting med deg å gjøre... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg kjenner utrolig mange jenter som bruker tinder for å kødde med gutter. De kødder med gutter som er helt seriøse. Også er det som zim sier, utrolig mange jenter gjør det bare for en liten conficende boost. Jenter har tross alt lettete for å møte på folk, gutter oppsøker dem gjerne i vorkeligheten og legger ann på dem, er ikke akkurat ofte kvinner gjør det samme. Så derfor blir det mer konkurranse om kvinnene også da jeg vil anta at den store majoriteten av brukerne er menn. Tror sjansen for å lykkes på tinder er liten uansett hvem du er, men er jo bare å fortsette å prøve (er også vanskelig å skille seg ut fra de 100 andre som sender jentene en melding). Anonymous poster hash: c5c64...f42 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Gode bilder er alfa omega. Bilder som skiller seg ut. Selfie i speilet duger absolutt ikke. De bør være av svært høy kvalitet, og vise deg i forskjellige situasjoner. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Det har kanskje noe med lokasjon å gjøre, men er jeg alene om å observere at jentene på tinder er av et svært høy kaliber? 8 av 10 er 8+, hva er greia? Driver Tinder å ranker jentene og viser meg bare pene jenter som er "waaay out of my league", som det heter på godt norsk ? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Det har kanskje noe med lokasjon å gjøre, men er jeg alene om å observere at jentene på tinder er av et svært høy kaliber? 8 av 10 er 8+, hva er greia? Driver Tinder å ranker jentene og viser meg bare pene jenter som er "waaay out of my league", som det heter på godt norsk ? Tinder rangerer etter utseende/popularitet, og viser flere på ca samme nivå som du selv er. Merk at det tre krever en del brukerhistorie, så u begynnelsen er det fort litt bingo. I tillegg så gir ikke bildene et representativt bilde av folka. De er ofte valgt ned omhu, og er gjerne spesielt flatterende. Tenk på de beste av mange hundre bilder over noen år. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Har du prøvd å bytte ut bildene dine? Eller sveipe litt mindre attraktive til høyre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå