Feelgood Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Heisann! For noen dager siden oppgraderte jeg min PC med bla. følgende: Abit NF7-S ver.2.0 Athlon XP2500 Windows XP pro, norsk Service Pack 1 PC'en er nå oppe og går, men har problemer med følgende: Har en scanner; Agfa 1212u, og et digitalkamera; Nikon Coolpix 2500 Begge disse enhetene har USB-grensesnitt, men Windows er ikke i stand til å kjenne igjen noen av disse. Er egentlig litt i tvil om dette er et "Windows"-problem eller "Hardware" problem. Windows forteller meg at alle mine USB rothuber og porter fungerer sånn som de skal. Hva er galt?? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har du aktivert USB i BIOS? Lenke til kommentar
Feelgood Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Øhhh Nei, men trenger jeg å aktivere USB i Bios når Windows allerede har den inne? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Øhhh Nei, men trenger jeg å aktivere USB i Bios når Windows allerede har den inne? Nei du sier noe der... Begynner å bli litt trøtt tror jeg Har du sjekket hjemmesidene til de som laget de? De har sikkert drivere for de... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Prøv å fjerne USB i Device Manager, når du da restarter Windows så vil driverne bli installert på nytt. Denne metoden fungerer ofte på nettverksproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå