JDMguy Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Hei! Har en 2000 mod 320i som i dag startet å riste. Ikke mye, men nok til at jeg merket det da jeg satte meg i bilen da jeg startet den. Dette var på tomgang, men ristinga forsvant når jeg økte turtallet. Bilen virket ellers grei ut å kjøre. Motorlampa startet også å lyse. Bilen har også en stund rykket veldig svakt når jeg kjører på ca 1500 rpm og gir gass. Igjen ikke veldig mye, men nok til at man merker det. Dette er også kun på lavt turtall. Har hørt at dette mest sansynelig er coil eller tennplugger. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Motorlampe lyser, så da tar du selvsagt diagnose. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Joda, må bare finne en med diagnose utstyr. Ettersom jeg ikke har penger til verksted akkurat nå. Men ingen formeninger om hva det kan være? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Det kan være så mangt. En enkel diagnose trenger ikke å koste mer enn 200-300kr om du kjøpe er OBD2-adapter på Teknikmagasinet og laster ned en app på telefonen din. Kan nevne et dusin årsaker til problemer på lavt turtall, og coiler er en av årsakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå