marius77 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Du blir ikke lagt i jern av norsk politi av å sitte ute og skrelle et eple. Da har du fått en god røverhistorie. Drar du på pøb/festival/uteliv med kniv, så ber du om anmeldelse, uavhengig av hva du jobber som. Å gå med et multiverktøy på beltet på en vanlig hverdag vil jeg tro er helt uproblematisk. http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/12/398129.html Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 "Det er et strengt forbud mot å bære kniv uten aktverdig grunn på offentlig sted." å skrelle et eple er mer en god nok grunn til å ha kniv med seg og med en god advokat vil han knuse staten Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) "Det er et strengt forbud mot å bære kniv uten aktverdig grunn på offentlig sted." å skrelle et eple er mer en god nok grunn til å ha kniv med seg og med en god advokat vil han knuse staten vel, ifølge politiadvokat Jørn Arne Elisenberg er ikke epleskrelling i lunchen "aktverdig grunn" til å bære kniv, dermed ble taxisjåføren lagt i jern, utsatt for full strippsøk og kastet på glattcelle. Og hvis han mot all formodning skulle vinne hvis han har råd til å leie en god advokat som Elden e.l, er dette her noe du orker å gå igjennom? Ivertfall ikke jeg. Så da blir det mcdonalds i lunchen istedet for eple, i mangel på noe å skrelle det med. Endret 17. juli 2016 av marius77 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2016 Formuler deg bedre. Men jeg er enig. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Så da blir det mcdonalds i lunchen istedet for eple, i mangel på noe å skrelle det med. Eple trenger man ikke skrelle - man vasker på forhånd. Men har man valget mellom å gå gjennom det det var snakk om og McDonalds, så er det ikke tvil - ta med kniv og skrell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå