Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Gårdstunet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Et godt komponert bilde i mine øyne med veien buktene innover langs den lange bygningen på venstre side og fjell lengre bak. Beskrivende vil jeg kalle det. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Et godt komponert bilde i mine øyne med veien buktene innover langs den lange bygningen på venstre side og fjell lengre bak. Beskrivende vil jeg kalle det. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! Vi kjørte nesten forbi, men det gjorde for vondt i fotosjela mi, så vi måtte rygge tilbake så jeg fikk foreviget det! Vi skal jo reise langt og se mye, så jeg må prøve å rasjonere litt på fotostoppa, så ikke mannen min blir helt vrak.. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Eikedalen...gad vide om det var det samme sted vi kørte forbi i sidste uge...er det i midt Norge ? dejligt billede...er selv lige kommet hjem fra Norge af :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Eikedalen...gad vide om det var det samme sted vi kørte forbi i sidste uge...er det i midt Norge ? dejligt billede...er selv lige kommet hjem fra Norge af :-) Eikesdalen ligger i Møre og Romsdal, og det er ikke et sted man normalt sett kjører gjennom. Det er et sted man kjører til. Nydelig sted, men dette bildet er ikke fra Eikesdalen men på veg ned igjen til Sunndalsøra, det heter muligens Litldalen. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Koselig bilde med fine fotografiske kvaliteter 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Ja, kanskje flottere enn det fremgår her selv om utsnitt og komp funker helt OK. Ingenting å si på resten av det tekniske heller. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Koselig bilde med fine fotografiske kvaliteter Takk skal du ha Ovidia! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Ja, kanskje flottere enn det fremgår her selv om utsnitt og komp funker helt OK. Ingenting å si på resten av det tekniske heller. Roar Jeg får lage en litt mer spekulativ serie til i morgen, men uansett så blir et bilde bare en promille av hvordan det oppleves i virkeligheten! Trollstigen blir bare barnematen i forhold til oppstigningen fra Eikesdalen og opp på høyfjellet. Smal grusveg med rekkverk raset ut i avgrunnen her og der, en bekmørk våt og smal tunell i oppoverbakke og sving bl.annet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Eikedalen...gad vide om det var det samme sted vi kørte forbi i sidste uge...er det i midt Norge ? dejligt billede...er selv lige kommet hjem fra Norge af :-) Eikesdalen ligger i Møre og Romsdal, og det er ikke et sted man normalt sett kjører gjennom. Det er et sted man kjører til. Nydelig sted, men dette bildet er ikke fra Eikesdalen men på veg ned igjen til Sunndalsøra, det heter muligens Litldalen. Har taget fejl det var Eike det hed stedet vi så vej skilt fra :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Bare nydelig ... fred, ro og harmoni. Et flott motiv med god vinkling Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Bare nydelig ... fred, ro og harmoni. Et flott motiv med god vinkling Takk skal du ha Torhild! Det er nesten så du ser bremsespora mine...måtte bare bråbremse og rygge litt tilbake for å få med meg dette i kameraet! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Liker kompen der veien leder blikket innover i bildet, fine farger og dekorative skyer. Bildet heller litt til venstre. Har aldri vært i Eikesdalen, men har fotovenner som ferierer der så jeg vet at der er vakkert Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Nydelig bilde med en frisk og naturlig fargepalett ,flott komponert og med masse fine detaljer . Fin dybdevirkning med veien innover i bildet samt en nydelig skyet himmel . Ørliten grad av fallende/styrtende linjer som ikke er nevneverdig plagsomt her. Det er et bra resultat med den nye zoom'en . Du får ha en god ferie og jeg gleder meg til å se flere feriebilder fra deg . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg