mozz Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 En kamerat tenkte å kjøpe dvd plater av denne typen: That`s Write DVD+R plate 4,7GB 4x (Sølv) 25 stk. spindel Er det noen som har erfaring med om de funker greit på Nec 1300a? Lenke til kommentar
Wave Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har prøvd That's Write DVD-R 4x på 1300a, og det gikk greit, men den må ha siste firmware (1.06). Da tar den sikkert DVD+R av samme produsent også... Lenke til kommentar
Wave Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ellers er jo det beste kjøpet av plater Princo DVD-R fra Komplett, 205 kr for 25 stk!! Disse er helt kurante, ikke hatt feilbrenning enda... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 um, princo? luse kvalitet... Lenke til kommentar
Wave Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, jeg ser det blir sagt om Princo. Man får jo som regel det man betaler for, men hva er dårligere med de rimeligere platene? Holdbarheten? Feilprosenten er sikkert større også, men jeg har vært heldig så langt... Lenke til kommentar
KriB Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ja, jeg ser det blir sagt om Princo. Man får jo som regel det man betaler for, men hva er dårligere med de rimeligere platene? Holdbarheten? Feilprosenten er sikkert større også, men jeg har vært heldig så langt... Hvilke DVD-ROM-er/stasjonære DVD-spillere som godtar dem er min gjetting. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ....Jeg har prøvd både Princo 4x og Thats write 4x dvd-r fra komplett på min 1300/1.08, men den feiler på 4x uansett hva jeg gjør. Men så lenge jeg brenner på 2x går det greit, men var jo ikke derfor jeg kjøpte den... Men det virker på meg som folk stort sett klarer å brenne 4x? Hva i all verden er det jeg gjør galt? Bruker Nero 6, har prøvd bla. Stomp og Alchol, men samme resultat..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå