Setko Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Hei! Hvor stor studiebelastning er realfagskurs for Ingeniørstudenter ved UiS eller HiB? Tenker på hvor mye jeg evt kan få i studielån. Er det over 50%? Er deltid over ett år, så går jo ut ifra at det ikke er snakk om 100% studiestøtte ved det studiet? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Hei! Hvor stor studiebelastning er realfagskurs for Ingeniørstudenter ved UiS eller HiB? Tenker på hvor mye jeg evt kan få i studielån. Er det over 50%? Er deltid over ett år, så går jo ut ifra at det ikke er snakk om 100% studiestøtte ved det studiet? Usikker på hvor mye du får ved kun realfags delen, mener jeg fikk fult når jeg tok hele forkurset. Sjekk på lånekassen sine sider, legg inn søknad og du får se hvor mye du får. Lenke til kommentar
Setko Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Hei! Hvor stor studiebelastning er realfagskurs for Ingeniørstudenter ved UiS eller HiB? Tenker på hvor mye jeg evt kan få i studielån. Er det over 50%? Er deltid over ett år, så går jo ut ifra at det ikke er snakk om 100% studiestøtte ved det studiet? Usikker på hvor mye du får ved kun realfags delen, mener jeg fikk fult når jeg tok hele forkurset. Sjekk på lånekassen sine sider, legg inn søknad og du får se hvor mye du får. Tok du det på hel eller deltid? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Hei! Hvor stor studiebelastning er realfagskurs for Ingeniørstudenter ved UiS eller HiB? Tenker på hvor mye jeg evt kan få i studielån. Er det over 50%? Er deltid over ett år, så går jo ut ifra at det ikke er snakk om 100% studiestøtte ved det studiet? Usikker på hvor mye du får ved kun realfags delen, mener jeg fikk fult når jeg tok hele forkurset. Sjekk på lånekassen sine sider, legg inn søknad og du får se hvor mye du får. Tok du det på hel eller deltid? heltid Lenke til kommentar
Annik4 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hei! Hvor stor studiebelastning er realfagskurs for Ingeniørstudenter ved UiS eller HiB? Tenker på hvor mye jeg evt kan få i studielån. Er det over 50%? Er deltid over ett år, så går jo ut ifra at det ikke er snakk om 100% studiestøtte ved det studiet? Hei! Funnet ut noe mer av det? Jeg lurer på akkurat det samme! Har vært mye frem og tilbake på det, men hvor mye har evt du fått i støtte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå