Titanic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har en god del deler liggende som jeg ikke bruker, så jeg tenkte jeg kunne kjøpe på de ekstra delene som jeg trenger for å få satt sammen ei maskin. Sånn kommer maskina til å se ut: Kabinett Aopen HX45 Hovedkort AOpen AK79D-400VN Prosessor - AMD XP 1800+ Harddisk - 10GB RAM - 256MB PC2700 <-- Denne har jeg i maskina mi nå, men vil kjøpe Apacer 512MB PC2700 for å ha i hovedmaskina Skjermkort - GeForce DDR Tastatur - IBM Mus - MX 300 CD-Rom - Microstar 52X CPU-Vifte - Glacial Silent Breeze 462 Diskettstasjon - Standard Samsung Skjerm - 19" Deler med tjukk skrift skal kjøpes nye Tror dere det går greit med bare 230W strømforsyning? Hva synes dere om delene jeg har tenkt til å kjøpe? Har lyst til å få det så billig som mulig, men jeg setter jo noen krav. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 for guds skyld ikke det hovedkortet der! kjøp heller Asus A7N8X eller Abit NF7-S! og mere hardisk plass! Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Hvorfor bør jeg ikke kjøpe det hovedkortet? Det samme kortet med innebygd skjermkort kom ganske bra ut av en test på tomshardware.com. I tillegg koster det bare i underkant av 700kr. 10GB holder for Quake 1/2/3, Halflife, Starcraft + noen spill til da. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 for guds skyld ikke det hovedkortet der!kjøp heller Asus A7N8X eller Abit NF7-S! og mere hardisk plass! Jeg må si jeg tviler på det hovedkortet. AMD(Socket A) Budsjett: VIA KT400/KT400A og nForce2-baserte hovedkort. Gode og rimelige kort er ASUS A7V8X-X og Epox EP-8RDA+. Ta heller et av disse, ASUS A7N8X koster under 700kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå