AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Hei folkens. Jeg er en gutt i tidlig 20-årene. Jeg har holdt på med ei jente en stund nå og vi har det veldig bra. Jeg har hatt lyst til å gå fult ut og gjerne flytte sammen senere, hun er ikke helt der og det er greit. Per idag så er jeg relativt tynn, BMI-en min ligger midt på midten så er normal i den forstand. Jeg har tynne ben, litt store armer og er ganske tynn. Jenta jeg holder på med har leeeeenge prøvd å få meg til å starte å trene, på treningssenter, fordi jeg bygger muskler utrolig fort, problemet er at jeg eier ikke viljestyrke. Har såklart luyst til å bli større, men jeg orker liksom ikke presse meg. Jeg har nå bestemt for å legge på meg 10-20kg, mens jeg trener, skal altså bli en god del større og trene masse. Da jenta jeg holder på med fikk høre dette så begynte hun å kontakte meg mye mer, virket mer betatt osv. Jeg planlegger fortsatt å trene for å bli større, ikke for hennes del, men for at jeg skal få et litt bedre selvbilde og kanskje litt mer selvtillit. Da jeg merket at hun kontaktet meg mer da jeg sa jeg skulle begynne å trene så ble jeg helt ærlig litt skuffet. Tenkte ting som er jeg egentlig ikke bra nok, er hun jævlig overfladisk? En annen grunn er at jeg liker henne som hun er, altså jeg syntes hun er kjempepen, men er såklart noe med alle og det kunne aldri falt meg inn å mase på at hun skulle endret seg fysisk for min del eller noe slikt (ikke at hun direkte har gjort det). Hva tenker dere om dette? t hun skal virke mer glad i meg nå for noe så simpelt som at jeg skal få mer muskelmasse? Anonymous poster hash: 5007d...316 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Tren du. Når du har fått resultatet, så kan du enten nyte både et bedre selvbilde og økt oppmerksomhet av henne, eventuelt sutre over sistnevnte til det forsvinner igjen. Her er min lille visdom: Det er en rekke ting som bestemmer hvor attraktiv du er i andres øyne, a, b, c, d, e osv. Du vil alltid mangle noe, og mer av noe enn annet. Det som alltid vil være attraktivt er viljen til å ta eller skape det som mangler, de som finner dette attraktivt kan ikke dømmes for dette, for det gjør vi alle. Endret 10. juli 2016 av cuadro 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Man svarer ikke på et utseende noen KAN får i framtiden. Så hvis hun ble mer interessert i deg etter at du fortalte henne at du skulle begynne å trene, så er det nok andre ting enn hvordan hun tror du vil bli seende ut fram i tid som er årsaken. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Vet ikke hvor tydelig denne økte oppmerksomheten er, men du bør i hvert fall tenke over om dette kan skyldes noe annet, om det er litt tilfeldig eller hva som er greia. Hvis det er helt åpenbart at hun har blitt mer interessert fordi du skal trene, så er jo det naturligvis litt turn-off. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 rein spekulasjon - jeg kan jo ikke vite noe fra her jeg sitter, men jeg er nok enig med deg, TS. Hun later til å være veldig overfladisk og det er ikke en bra ting å ha fysikk som hovedfokus for et forhold. Da vil jeg lurt på hva hun tenker når en flottere mannskropp prøver å få seg med henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 rein spekulasjon - jeg kan jo ikke vite noe fra her jeg sitter, men jeg er nok enig med deg, TS. Hun later til å være veldig overfladisk og det er ikke en bra ting å ha fysikk som hovedfokus for et forhold. Da vil jeg lurt på hva hun tenker når en flottere mannskropp prøver å få seg med henne.ja, jeg er ikke helt der at jeg redd for at dersom det kommer en finere kropp så går hun videre, er vel mer bare det at du forventer folk skal like deg akkurat slik du er kanskje. Det med at det kanskje er viljen min til å forandre meg som er attraktivt, hadde jeg faktisk ikke tenkt på og det var ett godt poeng. Det som får meg til å tvile på det er at jeg fikk meldinger som f. Eks: du skal bli digg <3 med ett aldri så lite bilde av en kløft. Da virker det ihvertfall som at det er en mer muskuløs kropp hun ser fram til, for min del Anonymous poster hash: 5007d...316 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Hei folkens. Jeg er en gutt i tidlig 20-årene. Jeg har holdt på med ei jente en stund nå og vi har det veldig bra. Jeg har hatt lyst til å gå fult ut og gjerne flytte sammen senere, hun er ikke helt der og det er greit. Per idag så er jeg relativt tynn, BMI-en min ligger midt på midten så er normal i den forstand. Jeg har tynne ben, litt store armer og er ganske tynn. Jenta jeg holder på med har leeeeenge prøvd å få meg til å starte å trene, på treningssenter, fordi jeg bygger muskler utrolig fort, problemet er at jeg eier ikke viljestyrke. Har såklart luyst til å bli større, men jeg orker liksom ikke presse meg. Jeg har nå bestemt for å legge på meg 10-20kg, mens jeg trener, skal altså bli en god del større og trene masse. Da jenta jeg holder på med fikk høre dette så begynte hun å kontakte meg mye mer, virket mer betatt osv. Jeg planlegger fortsatt å trene for å bli større, ikke for hennes del, men for at jeg skal få et litt bedre selvbilde og kanskje litt mer selvtillit. Da jeg merket at hun kontaktet meg mer da jeg sa jeg skulle begynne å trene så ble jeg helt ærlig litt skuffet. Tenkte ting som er jeg egentlig ikke bra nok, er hun jævlig overfladisk? En annen grunn er at jeg liker henne som hun er, altså jeg syntes hun er kjempepen, men er såklart noe med alle og det kunne aldri falt meg inn å mase på at hun skulle endret seg fysisk for min del eller noe slikt (ikke at hun direkte har gjort det). Hva tenker dere om dette? t hun skal virke mer glad i meg nå for noe så simpelt som at jeg skal få mer muskelmasse? Anonymous poster hash: 5007d...316 Derfor jeg hater dating. Det går på utseende . Anonymous poster hash: 072b3...a66 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Snakk om å skape seg problemer… Det er utelukkende positivt at du får ræva ut av sofaen og begynner å trene. Det er utelukkende positivt å få mer oppmerksomhet fra damer du digger. Slutt å overtenke ting noe så inn i hampen. Anonymous poster hash: 04afe...126 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 En mann som ikke har viljestyrke og ikke gidder komme seg ut er mye kjedeligere enn en som er aktiv og trener. Trenger ikke ha noe med fysikken å gjøre. Anonymous poster hash: cac94...4ac Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg kom på en god test for om hun er overfladisk eller ikke! Begynn med camping i stedet! Kjøp deg sko og telt og begynn å bruk helger og ferier i fjell og skog. Da blir du kjempe aktiv, sunn som bare det, interessant som bare fy menn du bygger ikke kropp som du gjør ved å stå på et treningssenter å hyle Jeg padler av gårde hver anledning jeg har og ligger koser meg stort med bål og telt men madammen er sjeldent med! Hvis det er slik at det er aktivitet hun ønsker å se så holder det, men om hun liker stramme baller i tights og tanga så er holder det nok ikke 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Aldri tren for en kvinnes del, tren fordi du ønsker å ha en sunn og fungerende kropp. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 En mann som ikke har viljestyrke og ikke gidder komme seg ut er mye kjedeligere enn en som er aktiv og trener. Trenger ikke ha noe med fysikken å gjøre. Anonymous poster hash: cac94...4ac Så å ikke trene på treningsstudio betyr at "jeg ikke gidder å komme meg ut". Jeg er ute hele tiden jeg, jeg trener bare ikke, luring. Anonymous poster hash: 5007d...316 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Så å ikke trene på treningsstudio betyr at "jeg ikke gidder å komme meg ut". Jeg er ute hele tiden jeg, jeg trener bare ikke, luring. Anonymous poster hash: 5007d...316 Du legger det frem her som at du egentlig har lyst til å trene og bli større, men du eier ikke viljestyrke til å få gjennomført det. Å ikke evne å gjøre det som skal til for å nå de mål man har satt seg er ikke spesielt tiltrekkende. Det motsatte er tiltrekkende. At hun pusher på for å få deg til å gjennomføre noe det kan virke som om du har uttrykt er en målsetning for deg er jo egentlig gull verdt. Det har ikke nødvendigvis noe med selve treningssenteret eller formen din å gjøre, slike mennesker dukker ikke ofte opp. Anonymous poster hash: 04afe...126 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Så å ikke trene på treningsstudio betyr at "jeg ikke gidder å komme meg ut". Jeg er ute hele tiden jeg, jeg trener bare ikke, luring. Anonymous poster hash: 5007d...316 Du legger det frem her som at du egentlig har lyst til å trene og bli større, men du eier ikke viljestyrke til å få gjennomført det. Å ikke evne å gjøre det som skal til for å nå de mål man har satt seg er ikke spesielt tiltrekkende. Det motsatte er tiltrekkende. At hun pusher på for å få deg til å gjennomføre noe det kan virke som om du har uttrykt er en målsetning for deg er jo egentlig gull verdt. Det har ikke nødvendigvis noe med selve treningssenteret eller formen din å gjøre, slike mennesker dukker ikke ofte opp. Anonymous poster hash: 04afe...126 Der ga du meg noe å tenke på ja.. Anonymous poster hash: 5007d...316 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå