MacBain Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Kjøpte en brukt laptop som hadde en clean Windows 10 installasjon, er admin bruker og har satt UAC til laveste nivå, men allikevel blir jeg bedt om og godkjenne alt mulig, bare enkle oppgaver som å flytte filer samt nesten alle programmer må åpnes ved å høyreklikke og velge "kjør som administrator". Har en stasjonær med Windows 10 og denne har ikke dette problemet. Hva kan jeg gjøre for å slippe dette? Endret 10. juli 2016 av MacBain Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Kjør en ny win10 install på den. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Ville helst slippe det, er det ingenting annet som kan gjøres?. Er dette forøvrig en kjent problemstilling?. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 du kan alltids prøve å opprette en annen adminkonto og fjerne den gamle, men om den krever for alt tipper jeg filsystemet ikke er helt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå