FrihetensRegn Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Når kommer dette spillet til Norge? På Google Play står det at det ikke er tilgjengelig ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Det er fortsatt 100% mulig å spille det til det fulle, har utallige venner som spammer alle kanaler med dette nå for tiden. Jeg tror løsningen er å opprette amerikansk itunes konto og lignende for å få tilgang. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Om du har Android søker du bare etter Pokemon Go .apk på google, om du har iOS så må du opprette en bruker med tilhørlighet i enten USA, Australia eller New Zealand (Om de finner ut at du gjør det, er risken stor for at telefonen din blir bannet fra spillet da) 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Ja men jeg ønsker helst en legit versjon Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Da må du nok vente en stund, er ikke bekreftet når det kommer til resten av verden, deriblant Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Husk at det er rapportert om mange pokemon go apk som inneholder spyware og malware. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 PokemonGO er utsatt internasjonalt siden de ikke klarer å opprettholde dagens server-load, så smør deg isåfall med tålmodighet. Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Koser meg med pokemon go jeg nå. Var på tur i byen idag tidligere, flere voksne folk som stod rundt en treningscamp Lenke til kommentar
After8 Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Ja men jeg ønsker helst en legit versjon .apk-filen er helt legit. Filen er bare ikke tilgjengelig på den norske Play Store enda. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Om du har Android søker du bare etter Pokemon Go .apk på google, om du har iOS så må du opprette en bruker med tilhørlighet i enten USA, Australia eller New Zealand (Om de finner ut at du gjør det, er risken stor for at telefonen din blir bannet fra spillet da) Kan du vise til kilden som sier at "risioen er stor for at du bli bannet"? Synes dette høres særdeles merkelig ut. Sjansen er derimot stor for at de som roper om banning rett og slett ikke får koblet til serverne på grunn av enorm pågang. Serverne har vært nede i timesvis flere ganger, og dette er trolig grunnen til at enkelte mener de er bannet. Jeg kan ikke se for meg at en spillutgiver banner folk fordi de ønsker å spille. Flere spillere betyr mer inntekt. Å banne spillere er som å si at man ikke ønsker å tjene penger. Endret 12. juli 2016 av Dr. Mobius 1 Lenke til kommentar
Ossik13 Skrevet 13. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2016 Hvis man har fått mulighet til å spille pokèmon go før det har kommet til Norge. Og man har laget bruker og alt. Hva skjer når det egentilg blir tilgjengelig? Blir brukeren slettet? Eller blir den lagret på Google eller noe? Jeg har android og har spilt det litt og har lite lyst til å gjøre de samme igjenn... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2016 Ingenting skjer. Det er enten knyttet til Google-brukeren din, eller til Pokemon-brukeren din dersom du opprettet bruke på den siden. Når det lanseres anbefaler jeg å avinstallere appen og resinstallere med den som lanseres, ellers vil du trolig ikke motta oppdateringer. 1 Lenke til kommentar
Ossik13 Skrevet 13. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2016 Ok takk for svar Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2016 Ettersom .apk er signert vil det mest mest sannsynlig bare være å oppdatere via Google Play når den kommer. Dette har jeg gjort flere ganger med blant annet Ingress, for å få versjon tidligere. Pass forøvrig på at den ikke spør etter tilganger som ikke virker fornuftige, f.eks tilgang til bokmerker eller annet tull. Da er det mest sannsynlig en infisert .apk. En troverdig kilde kan være apkmirror. Ligger egen artikkel på tek.no om hvordan du går frem. Legg merke til advarslene om riktig Download-knapp, så du ikke klikker på reklamegreiene. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå