Sebby Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Hallo folkens. Siden jeg er en rocker så liker jeg å gå med litt rocka "pynt", så lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i et slikt armbånd? Hadde akkurat sånn før, men mista den desverre. Har kikka i diverse butikker på senteret uten hell. -Simen Endret 10. juli 2016 av Sebby Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Kjøp på nettet. Var ca et par tusen treff når jeg søkte på "leather bracelet". Stort sett ganske billige også. Eller så kan du bare kjøpe dette; http://www.ebay.com/itm/Men-039-s-Women-039-s-Punk-Rock-Black-Leather-Adjustable-Bracelet-Bangle-Wristband-Cuff-/321813762256?&_trksid=p2056016.l4276 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Takk for svar. Men vil helst kjøpe det i en butikk i nærheten (Oslo/Nittedal)... Noen som kan ha det? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Siden det er såppas spesifikt så tviler jeg. Hvorfor vil du helst kjøpe det i en butikk? Hvis det er noen som jobber med skinn i området så er det en smal sak å få det spesiallaget, men koster nok skjorta. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Okei da. Jeg fant ikke armbåndet noen plass, så da brukte jeg linken du delte tidligere. 50 spenn inkl frakt var ikke ille akkurat. Takk for godt tips. Mottar armbåndet i begynnelsen av august Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå