Gå til innhold

BLM og politiskyttingen.

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

At det er høyere kriminalitet i det svarte miljøet tror jeg ikke er en rase ting men heller pga miljø og fattigdom.

Probleme er med andre ord mer samesatte en å kun se det i sort og hvit.

Jeg tror så absolutt politiet har en utfordring innad, men en må samtidig gjøre ting med:

- Respekt for politiet. Oppfører en seg aggresiv og ikke følger instrukser fra dem er det større sjangse for at politiet må reagere.

- Noe må gjøres med våpen mentaliteten . Det virker jo som det er flere som har håndvåpen på seg enn det finnes folk med iphone.

- Fattigdom, kriminalitet og fengselpolitikken må ryddes opp i.

Ikke måtte ha 2 jobber og jobbe 12-18 timer hver dag å allikevell ikke få ting til å gå rundt. Veien er kortere til kriminalitet og dårlige miljøer om alternativer er helt jævlig. It ain't cool to be a gangster. Det er ikke kult å sitte inne for væpna ran eller fordi en planta 10 kuler i brystet på en en var uenig med.

Black on black killing er skyhøyt i USA og svarte står for nesten halvparten av alle tilfellene hvor politimenn mistet livet. De ødelegger ikke bare for seg selv men også de rundt en.

En holdnigsendring over hele linja er det som skal til. Både i politiet, miljøet og arbeidslivet. Velger en kun å se på politiet vil en neppe lykkes.

Lenke til kommentar

BLM = Kreft.

De er en hjemmegrodd terror gruppe.

"Undertrykket" meg i rassen. Var de undertrykket var det ikke muligheter for dem å demonstrere i første omgang.

Oppfører du deg som søppel så forvent å bli håndtert og behandlet deretter.

Når det gjelder BLM demonstrantene i Oslo: Faen for noen idioter.

Endret av Yakamaru
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I følge Yakamaru så var ikke svarte undertrykket på 60-tallet heller; de hadde tross alt muligheten til å demonstrere.

Så ifølge deg er det da greit med all volden BLM driver med da eller?

Du kan heller prøve å komme med noe konstruktivt i diskusjonen istedet for å snu og vende på setninger. Og dra inn ting som ikke er relevant i diskusjonen.

Setningen står: De demonstrerer fordi to personer ble drept av politi. To. De bryr seg visst ikke om alle de andre oppover årene som også har blitt drept. En god del av dem også bevæpnet. Fordi det "spiller ingen rolle".

Og det faktum at BLM medlemmer/supportere har drept 5 i Dallas og skadet 9 andre samt drept 3 og skadet 3 til i Baton Rouge. ALLE politibetjenter.

http://edition.cnn.com/2016/07/17/us/baton-route-police-shooting/

Dette er bare begynnelsen. Merk mine ord.

Hvis ikke disse rasistiske fascistene og hjemmegrodde terroristene blir stoppet snart vil det bli mye mer blod på gatene.

Hint: Personen som drepte de i Baton Rouge er fra Missouri. Hmm, hvor har jeg hørt det navnet før..

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Vi har vært gjennom dette allerede, men innleggene dine ble slettet på grunn av språkbruken din. I innlegget du siterer bruker jeg ditt eget argument, den eneste antagelsen jeg gjør er at du er konsekvent. Du, derimot, har overhodet ingen dekning for det som kommer etter "Så ifølge deg".

Vis meg hvor jeg sier at mord er greit, hvis ikke er denne samtalen over før den har begynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...