hekomo Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Alle de parkeringsbøtene, ikke rart fyren ble skutt. Hvorfor nevner du bare parkeringsbøtene, og ikke det at han truet folk med våpen? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Fordi det aldri har skjedd, det var bare misdemeanors (parkering, manglende setebelte, manglende førerkort etc.). Endret 14. juli 2016 av Sheasy Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Kan man ikke skyte en neger når han har kjørt uten sete belte og parkert ulovlig så bør landet revurdere menneskesynet sitt. /sar 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Han ble nå skutt av en latino politimann da. Men han var vel rasist han også.En kan være rasist mot sin egen rase. Alle har en implisitt bias mot andre, inkludert sin egen etnisk gruppe. Det er også ofte konflikt og rasisme mellom minoriteter Ta testen som prøver å måle din egen implisitt bias. Det er noe alle har https://implicit.harvard.edu/implicit/takeatest.html https://youtu.be/CWToJ0TRhxM Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Somaliere gikk i BLM demonstrasjon i Oslo i dag. Snakk om å demonstrere bare for å demonstrere. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Somaliere gikk i BLM demonstrasjon i Oslo i dag. Snakk om å demonstrere bare for å demonstrere. Wait what? Har vi BLM aktivister i Norge? Hvorfor? Endret 16. juli 2016 av Rudde 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Somaliere gikk i BLM demonstrasjon i Oslo i dag. Snakk om å demonstrere bare for å demonstrere. Wait what? Are vi BLM aktivister i Norge? Hvorfor? http://www.rbnett.no/ntb/innenriks/2016/07/15/Hundrevis-deltok-p%C3%A5-Black-Lives-Matter-demonstrasjon-i-Oslo-13045550.ece Hvorfor kan jeg ikke svare på. Endret 16. juli 2016 av Apox 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Fordi det aldri har skjedd, det var bare misdemeanors (parkering, manglende setebelte, manglende førerkort etc.). Jasså? Hva med alle overfallene? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Somaliere gikk i BLM demonstrasjon i Oslo i dag. Snakk om å demonstrere bare for å demonstrere. Wait what? Are vi BLM aktivister i Norge? Hvorfor? http://www.rbnett.no/ntb/innenriks/2016/07/15/Hundrevis-deltok-på-Black-Lives-Matter-demonstrasjon-i-Oslo-13045550.ece Hvorfor kan jeg ikke svare på. Hundrevis av mennesker deltok fredag ettermiddag i en demonstrasjon i Oslo mot politiets behandling av afroamerikanere. HVA?! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Hundrevis av mennesker deltok fredag ettermiddag i en demonstrasjon i Oslo mot politiets behandling av afroamerikanere. HVA?! Det kalles en solidaritetsaksjon. Det holder man gjerne når man ikke har så mye å klage over på egne vegne. Og det er jo strengt tatt bra at de ikke har... Geir 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Fordi det aldri har skjedd, det var bare misdemeanors (parkering, manglende setebelte, manglende førerkort etc.). Jasså? Hva med alle overfallene? Nå tror jeg dere snakker om hver deres person av de to som blir omtalt i tråden... Geir Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Jasså? Hva med alle overfallene? Hvis du mener Philando Castle er dømt for flere overfall, så foreslår jeg at du kontakter alle avisene som har vært gjennom rettsdokumentene uten å finne annet enn bilrelaterte misdemeanors. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 http://www.rbnett.no/ntb/innenriks/2016/07/15/Hundrevis-deltok-p%C3%A5-Black-Lives-Matter-demonstrasjon-i-Oslo-13045550.ece Og selvfølgelig var det radikale kommunister og islamister også her i Norge som kastet seg på hahaha Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Fordi det aldri har skjedd, det var bare misdemeanors (parkering, manglende setebelte, manglende førerkort etc.). Jasså? Hva med alle overfallene? Nå tror jeg dere snakker om hver deres person av de to som blir omtalt i tråden... Geir Jeg snakker altså om Alton Sterling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Og folk lurer på hvorfor politifolk med kort utdanning er triggerskvetne? http://www.dagbladet.no/nyheter/syv-politibetjenter-skal-vaere-skutt-og-tre-er-dode-ifolge-cnn/60327247 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Veldig trist, selvsagt, men jeg tror likevel ikke denne hendelsen har særlig forklaringskraft bakover i tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 41 politifolk ble drept i 2015. Hvor mange skyteepisoder de har mått håndtere og hvor mange som har blitt skutt men overlevd vet jeg ikke. Alt jeg sier er at en skal være forsiktig med å dra frem rasismekortet uten å grave litt dypere enn å cherry picke statestikken. Jeg tviler ikke pã at det finnes dårlige epler der ute med både dårlig trening eller en bias mot de med mørk hud. Noen drar frem hvor mange som var ubevepnet, men glemmer å se hva som fremprovoserte skytingen (enkelte ble skutt da de prøvde å ta pistolen til politiet) Det er en ting å komme i ettertid å si hva en burde ha gjort, det er en annen ting å være pumpet på adrenalin og ikke vite hva som skjer i neste sekund. Tragedie er det uansett. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Da er det flott at mange graver dypere, så trenger vi ikke bekymre oss om det. Jeg er helt enig i at det hele er forferdelig trist. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hvorfor tiltales ikke medlemmer av BLM og folk som Louis Farrakhan som timer før dette gikk ut og støttet vold mot politi og særlig hvite politimann? Er de hevet over loven fordi Obama er redd for raseopptøyer? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Hvorfor tiltales ikke medlemmer av BLM og folk som Louis Farrakhan som timer før dette gikk ut og støttet vold mot politi og særlig hvite politimann? Er de hevet over loven fordi Obama er redd for raseopptøyer?Du må lese deg litt om Brandenburg testen. Jeg antar du støtter ytringsfrihet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå