Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Gussiåsen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Bra fanget. Her er det mange alternativer til utsnitt. Selv ville jeg nok valgt bort skogen og dyret til høyre og da måtte jeg kanskje ofret noe til venstre også. Resultatet hadde blitt et "rent og pent" bilde uten forstyrrende elementer. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 De tre bukkene Bruse tenkte jeg......men det var før jeg så den fjerde ute til høyre Ett meget artig og fint motiv. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Så flott fanget i rett øyeblikk! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Masser af god stemning her flotte dyr..man kan jo være heldig engang imellem :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Er det hjort vi ser oppå åsen der? Skulle kutta noe her så måtte det bli nede slik at det grønne i hvert hjørne forsvant. Å fjerne den vasle skogteigen til venstre er også en mulighet for å plassere dyra nærmere det gyldne snitt, men overhode ikke nødvendig. Bildet funker OK som det gjør også. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg