Gå til innhold

Det rolige og vennlige flertallet er irrelevant

Anbefalte innlegg

Men slik jeg tolker deg vil du jo dra alle over en kam? Da må man fengsle alle nordmenn.

Du har et helt binært syn på dette, verden er ikke bare svart/hvitt.

Nå misforstår vi hverandre tror jeg. Jeg har prøvd å spørre deg flere ganger om det er dette DU mener. Jeg mener ikke dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå misforstår vi hverandre tror jeg. Jeg har prøvd å spørre deg flere ganger om det er dette DU mener. Jeg mener ikke dette.

Jeg mener at innvandringskrisen i Europa per dags dato ikke er bærekraftig, Sverige er et godt eksempel på hvordan innvandring ikke skal håndteres.

I Sverige ender mange flyktninger opp i slummen hvor politiet ikke har kontroll.

Hvordan er det mulig? Inkompetanse :)

Et av tiltakene som burde vært iverksatt er å ta fingeravtrykket til de som kommer hit.

Dette gjør det mulig å sile vekk noen mennesker som ikke bør være her, for eksempel de som er ettersøkt for kriminalitet i hjemlandet.

Det gjør også at én person ikke kan motta stønad og trygd fra flere land eller kommuner samtidig og på den måten mangedoble sin inntekt.

Lenke til kommentar

Jeg mener at innvandringskrisen i Europa per dags dato ikke er bærekraftig, Sverige er et godt eksempel på hvordan innvandring ikke skal håndteres.

I Sverige ender mange flyktninger opp i slummen hvor politiet ikke har kontroll.

Hvordan er det mulig? Inkompetanse :)

soros-poster.jpg

Det er nok ikke inkompetanse det går i så lenge denne fyren har en finger i spillet.

Lenke til kommentar

Demokrati betyr ikke nødvendigvis at flertallet regjererer eller får viljen sin.

I stedet har vi en elite som styrer oss som vi tror vi velger fritt. I realiteten er det flust av nepotisme og kameraderi, altså korrupsjon, og lobby-virksomhet ifra særinteresser.

Bare se på innvandring f.eks. Over halvparten av nordmenn ønsker full stopp. Hvorfor hører man aldri det? Hvorfor kommer det aldri til syne i politikken? Det er fordi vi velger de som styrer oss og de har mange hensyn å balansere. På godt og vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...