Kim1111 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Halla! Gutt på 20 her, som trenger nye sko. Tenker å gå til innkjøp av loafers/mokkasiner men vet ikke. Bruker til vanlig skinny jeans og en lett bomber over. Også caps noen ganger. Tips om noen fine? Tenkt på sneakers(Adidas/Nike), men vet ikke hvor in det er nå. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg kjøpte meg frilufts boots til 2000 spenn når jeg var 19 og bruker dem enda. Fortsatt hele og behagelige hele året alt etter hvilke sokker jeg bruker. Hva som er "in" vet jeg ikke men 2000,- for 14 år med sko må vel være good shit? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg kjøpte meg frilufts boots til 2000 spenn når jeg var 19 og bruker dem enda. Fortsatt hele og behagelige hele året alt etter hvilke sokker jeg bruker. Hva som er "in" vet jeg ikke men 2000,- for 14 år med sko må vel være good shit? :O hvordan holder du bakteriene vekke? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Bor du i Oslo? I så fall ta en tur innom Tennis i Grensen og Flykicks i Torggata, der har de masse fete trainers/sneakers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå