Helm Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Jeg spiller "Plants vs. Zombies" som er et enkelt spill for nettbrett, men jeg spiller PC-versjonen. Oppløsningen er 816x639 i fullskjermmodus (det er i alle fall det skjermdumpene havner på).Jeg har nylig nedgradert til Windows 7, og jeg reagerer på at grafikken i spillet er veldig uskarp, jeg vil kalle den grøtete. Tidligere spilte jeg på Windows 8.1 og 10 (samme PC) og grafikken var fin. Det var riktig nok en periode hvor den var litt uskarp på Windows 10, men problemet da forsvant av seg selv.Jeg har lastet ned driverne for Windows 7 fra Asus sine hjemmesider. Jeg har vanskelig for å tro at gamle drivere kan være årsaken, dette er et spill med SVÆRT enkel grafikk i 2D. Jeg har oppdatert driveren for Nvidia fra v333 til v368 (nyeste) uten at det hjalp.Asus G750 fra 2014GeFoce GTX 880MIntel i7-4710Windows 7 x64Grafikken ellers synes normal, jeg kjører Windows i 1600x900 og det synes normalt skarpt. Jeg har ikke prøvd andre spill ennå.Hva er vanlige årsaker til at grafikken blir uklar?Jeg legger ved et bilde, det ser helt forferdelig ut. Det er tall for FPS i øvre høyre og nedre venstre hjørne, de er mer eller mindre uleselige. Endret 9. juli 2016 av Helm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå