Ken89 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hei, Jeg og kompisen min har "koblet" sammen xboxene våres sånn at hvis han kjøper ett spill så laster det seg ned automatisk hos meg og motsatt. Dette har fungert smertefritt siden xboxen ble lansert. I dag så kjøpte jeg ett spill, men det dukker ikke opp hos han. Når han kjøpte Mafia 3 på sin xbox startet nedlastingen på min Xbox med en gang. Er det noen som har vært borti lignende problem? Eventuelt hva var løsningen? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Hei, Jeg og kompisen min har "koblet" sammen xboxene våres sånn at hvis han kjøper ett spill så laster det seg ned automatisk hos meg og motsatt. Dette har fungert smertefritt siden xboxen ble lansert. I dag så kjøpte jeg ett spill, men det dukker ikke opp hos han. Når han kjøpte Mafia 3 på sin xbox startet nedlastingen på min Xbox med en gang. Er det noen som har vært borti lignende problem? Eventuelt hva var løsningen? Har samme problemet selv hvor jeg kjøpte 3 spill her om dagen og de dukket ikke opp hos naboen som jeg gamesharer med. Men når jeg kjøpte xbox 360 spill fikk han de opp, Vi har ikke funnet noen løsning enda men tror det er knyttet til at jeg kjører den nyeste testfirmware og han ikke. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Problemet er mere når en sletter et spill blir det slettet på den andre Xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå