Jostein76 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Eg har sår hals og feber som går opp og ned. Eg ringde mor mi. Ho sa at det kan være lungebetennelse. Anbefalte meg å reisa til legevakten. Tenkte å gjera det i morgon. Så kan det være det? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hvis du ikke har andre plager enn sår hals og feber.. ta en paracet, og se det an. Behøver ikke å oppsøke lege for enhver luftveisinfeksjon. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Nei, da hadde du vært veldig mye dårligere enn bare sår hals. Det kan like godt være en bakteriell eller viral infeksjon i svelget. Lurt å sjekke dette med lege, fordi er det bakterielt kan man effektivt behandle dette så du unngå langvarig sår hals og eventuelle andre effekter av en slik infeksjonSelvfølgelig, jeg er der ikke og kan ikke si verken fra eller til om det lungebetennesle, det er kun synsing basert på det du skriver. Du bør uansett oppsøke lege for dette. Endret 11. juli 2016 av AnnonymG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå