Mann288 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg starter denne tråden fordi jeg begynner å bli frustrert. Jeg har problemer med å skaffe en dame som jeg kan ha et forhold til. Jeg tror ikke det har noen sammenheng med hvordan jeg ser ut, men kanskje hvordan jeg oppfører meg, jeg vet ikke helt. Når jeg er på butikken å sånn så spør jeg ofte damer om jeg kan få nummeret demmes ofte sier de nei, men noen ganger sier de ja. Kan noen her gi meg noen råd som forteller meg hvordan jeg skal skaffe en dame. Jeg er 29 år og er en person som ikke er så mye på byen og arrangementer og sånn. Har så klart hatt sex med damer før. Nå om dagen vil jeg helst bare finne en jente som jeg kan ha sex med, men de fleste jeg tar kontakt med har type. Lenke til kommentar
Bremsespor Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Har du prøvd Tinder? Ser jevnlig jenter som søker pulevenn der. Lenke til kommentar
Mann288 Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Ok har du prøvd det? Lenke til kommentar
Bremsespor Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Tinder er godt brukt hos meg ja, sveiper høyre på alle og tar det jeg får 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Gratulerer! Du har nådd en alder hvor de fleste er tatt eller har en skokk av Unger;) For det første nå du ikke ta datingråd fra en som kaller seg "bremsespor". Hehe! Neida Nett dating er bra, synes jeg. Bare vær ærlig om hva du søker. Helt greit å være ute etter sex - det er en ærlig og naturlig sak, men vær forberedt på at jenter flest antagelig er diskret på det området og holder seg med sine faste og du av den grunn vil ha lav hitrate. (Uten at jeg på noe som helst måte er noen ekspert på å ligge rundt). Prøv nakenprat.no? Bare vær hyggelig og original og utlevering deg selv så tar jentene kontakt i innboksen slik jeg forstår det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå