Leif Olsson Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Tjeld unge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 En liten søtnos! Flott foto dette! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 En liten søtnos! Flott foto dette! Yes, he / she is very sweet Thank før nice comments Queen Helene Best regards Lord Leif Nikon man Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Ett meget fint artsbilde av Tjeldungen. Rart at de forandrer nebbet så fullstendig når de blir større. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Ett meget fint artsbilde av Tjeldungen. Rart at de forandrer nebbet så fullstendig når de blir større. Mvh. Rolf Hei Rolf. Æ har ombestemt meg hehe. Dette er ei fiskemåke unge, Tjelle hade å unger der, men ikke denne Takk før din hyggelige kommentar, så riktig om nebbet M v h Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Ett meget fint artsbilde av Tjeldungen. Rart at de forandrer nebbet så fullstendig når de blir større. Mvh. Rolf Hei Rolf. Æ har ombestemt meg hehe. Dette er ei fiskemåke unge, Tjelle hade å unger der, men ikke denne Takk før din hyggelige kommentar, så riktig om nebbet M v h Leif Er du helt sikker Leif ? Jeg Googlet Tjeldunge og de ligner faktisk veldig på denne når de er helt ferske Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Ett meget fint artsbilde av Tjeldungen. Rart at de forandrer nebbet så fullstendig når de blir større. Mvh. Rolf Hei Rolf. Æ har ombestemt meg hehe. Dette er ei fiskemåke unge, Tjelle hade å unger der, men ikke denne Takk før din hyggelige kommentar, så riktig om nebbet M v h Leif Er du helt sikker Leif ? Jeg Googlet Tjeldunge og de ligner faktisk veldig på denne når de er helt ferske Mvh. Rolf Nei Rolf, er ikke sikker, ska å Google lit ;-) Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Ett meget fint artsbilde av Tjeldungen. Rart at de forandrer nebbet så fullstendig når de blir større. Mvh. Rolf Hei Rolf. Æ har ombestemt meg hehe. Dette er ei fiskemåke unge, Tjelle hade å unger der, men ikke denne Takk før din hyggelige kommentar, så riktig om nebbet M v h Leif Er du helt sikker Leif ? Jeg Googlet Tjeldunge og de ligner faktisk veldig på denne når de er helt ferske Mvh. Rolf Nei Rolf, er ikke sikker, ska å Google lit ;-) Mvh Leif Hei igjen Rolf. Har nå googlet og sikker på at det er ei tjeldunge, de voksne fløg runt meg, og fiskemåken vhær på lit avstand og rolig Dem er veldig hissige om man er nert deres unger M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Tjeld eller måke, spiller ingen rolle. Bildet er helt topp det. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 Tjeld eller måke, spiller ingen rolle. Bildet er helt topp det. Mvh Ragnar Hei Ragnar. Nei, spiller ikke noen rolle Takk før din hyggelige kommentar då M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg