simmy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm Vifta mi går ikke rundt for å si det sånn. Er det denne jeg burde kjøpe da? Gidder ikke sende inn til komplett for å få et nytt et, tar så lang tid, og den ryker sikkert etter 2 uker den nye vifta også. Er det vanskelig å montere osv? Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Den der kan anbefales, ja. Forholdsvis komplisert montering, men sett av en time og kos deg med litt mekking! Går fint å sette den på, bare følg bruksanvisningen. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) om du skal overklokke er dette et mye bedre valg: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet713.htm Samme dagen som jeg fikk mitt i posten stoppet gamle vifta på powercolor kortet, fint at den venta tell nye kjølern kom, verre er det at ribba forårsaket en vannblemme på handa mi Endret 25. november 2003 av zaico Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Etter å ha fulgt en del med på PowerColor relaterte poster i det siste, så får jeg inntrykk av at det ville vært lettere å snudd saken på hodet: De som etter to uker fremdeles hadde en PowerColor vifte som fungerte. Zalman har vel aldri solgt så mange heatpipe løsninger etter at dette firmaet kom på banen... Endret 25. november 2003 av hn66 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hn66 - du føler ikke at dette henger sammen på noen måte ? powercolor har nok et nært samarbeid med Zalman Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hehe du har f---- meg et poeng der, dette er jo direkte driti ut, komplett har jo fått rutine på å levere tilbake. Når jeg satt på min zalman på det sa de at jeg bare fikk beholdet garantien! det sier jo litt Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hn66 - du føler ikke at dette henger sammen på noen måte ? powercolor har nok et nært samarbeid med Zalman He-he, jeg har ikke sjekket om det er noen felles aksjonærer i disse firmaene. Kjell Inge Røkke har vel ennå ikke rotet seg så mye borti dataindustrien , så vi kan vel ikke skylde på han heller. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 En norsk versjon av 9800pro haddet jo vært kult da "RøkkePower 9800 Inge inside for ultimate viking power" Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det ikke slik at powercolor har orginalvifta fra ATI? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jepp, 9800 tar knekken på dem. Mitt gamle 9700 kort tok også knekken på vifta til slutt, men jeg fikk et 9800 tilbake uten å betale noe slengte da på zalman m vifte å lever nå lykkelig i 30 grader Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er det noen som har kjøpt PowerColor fra Komplett etter 29/10 (sendt den dagen) som har fått viftestans enda? Fikk returkortet mitt da og det har fungert i snart en måned nå Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Da får du nokk snart en pokal i posten fra PowerColor ny rekord men org vifta det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hadde ikke vært dumt da! lurer på hva rekorden er ? Dollar - hehe, tør du bruke originalvifta ? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er det ikke slik at powercolor har orginalvifta fra ATI? joda, men ribba er ikke helt lik gecube sin vertfall, selv om den ligner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå