AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg har født barn. Etter første fødsel så fikk jeg hengepupper. Puppene er myke og henger mer. Jeg har store komplekser for det, men har ikke råd til å operere. Jeg har opplevd å blitt dumpet av menn og er blitt redd for at det er hengepuppene mine som er årsaken. Og nå tør jeg ikke tanken på å havne i sengen med en mann for jeg er redd for hva han skal tenke om kroppen min. Hvordan tenker dere menn om hengepupper. Får dere sjokk om en dame har det? Kan dere like en dame tiltross for hennes hengepupper? Anonymous poster hash: 31e8b...14c Lenke til kommentar
ili Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Det er veldig vanlig at damer med unger har litt hengepupper og så lenge de du dater vet du har barn, så er det nok ikke sjokk for de. Selvsagt er det finere uten, men ingen er perfekte og de fleste menn forstår det. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Hvis jeg sitter og skal ta en håndjager og leter etter visuell inspirasjon, står jeg nok over hengepupper må jeg innrømme. Jeg ville nok også blitt litt skuffet om dama jeg skulle leke med viste seg å ha hengepupper, men det er på ingen måte en dealbreaker - og jeg ville i hvert fall aldri dumpet noen for det. For å si det sånn: puppene er mindre viktig hvis du har attitude, puleblikk og spiller "Fuglefangeren" på kjøttfløyta om du forstår hva jeg mener. Spill på dine styrker, lær deg å leve med og jobbe rundt dine svakheter. Så går det så bra, så. Anonymous poster hash: 41d1b...a48 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Samboeren min har hengepupper i følge henne selv og har også komplekser på grunn av det. Jeg elsker henne akkurat som hun er og synes egentlig det er ganske trist at hun ikke er fornøyd så lenge jeg er det. Det burde jo være det som betyr noe. Finner du en mann som ikke er en drittsekk og liker deg for den du er er det garantert at han ikke vil tenke noe negativt om puppene dine. Han vil elske dem som alt annet ved deg. Jeg kunne aldri tenkt meg at min samboer skulle hatt noen andre pepper enn dem hun har. Det er henne og det er hun jeg elsker. Tror vel egentlig ikke at du har blitt dumpet på grunn av hengepupper heller. Det er sånn det er å ha komplekser for noe, da tror man alltid det verste. Ikke la puppene dine være noe hinder for deg. Anonymous poster hash: 3db44...e51 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Kroppskomplekser generelt er 1000 ganger mer turnoff enn en "ikke perfekt kropp"! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Gi beng, pul de du ønsker og så er det en hel haug med menn som kommer til å digge å få leke med puppene dine. Det mest diotiske du kan finne på er å være flau over kroppen din, ingen menn digger å ligge med kvinner som er flaue overkroppen sin. Ha sex, nyt hemingsløst og ha det gøy. Resten kommer av seg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Nå spør du menn da men tar meg friheten til å svare likevel. Jeg har heng i puppene på grunn av at jeg har gått opp og ned i vekt, og siden det alltid har vært litt størrelse på dem så har de fått seg litt (les: litt vel mye kanskje) heng de siste åra. Jeg er stappfull av komplekser men når det kommer til puppene så er jeg svært så likegyldig. Har akseptert det faktumet at om en mann vil ha sex med meg, og da mer enn en gang og viser tydelig at han liker meg så liker han puppene mine også. Har du ikke falt for en fyr selv, oppdaget at han hadde litt større mage enn det du foretrekker og kanskje hadde litt vel mye hår på frontpartiet men likevel tent på han til den store gullmedalje? Jeg tipper det. Noen ting blir bagateller om man virkelig tenner på en person. Det er ikke deg det er noe galt med om en mann ikke vil ha sex med deg fordi du har hengepupper, selv om det kan virke sånn når du selv har komplekser for det. Skal mer enn bare ord til å lette på slike komplekser, du må jobbe med deg selv, akseptere deg selv og innse at når du har sex med en mann så måler han deg ikke opp og ned for å finne feil ved deg selv, som DU selv gjør. Om han derimot gjør det, så har du ikke sex med han, så klart. Man har ikke sex med noen som peker ut ens feil og legger kun merke til feil og ikke det positive. Jeg har råd til å operere, men gjør det ikke likevel. Puppene mine er myke, de henger og spretter rundt under sengekosen og typen liker dem veldig godt og holder ikke fingrene fra dem ever. Noe av det beste HAN vet er å ligge i MIN armkrok, ene hånda bruker han til å kose med den ene puppen også koser han med den andre med fjeset sitt. Er bedårende, haha.. Og slike typer finnes det mange av, er ikke bare min. Anonymous poster hash: 97d66...da6 1 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Det er mye bedre med ekte pupper / hengepupper enn stygge silikonballonger... 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Gi beng, pul de du ønsker og så er det en hel haug med menn som kommer til å digge å få leke med puppene dine. Det mest diotiske du kan finne på er å være flau over kroppen din, ingen menn digger å ligge med kvinner som er flaue overkroppen sin. Ha sex, nyt hemingsløst og ha det gøy. Resten kommer av seg selv. Ja, jeg gir blaffen i det. Jeg har det jeg har. Vil noen dumpe meg for det så er de ikke noe for meg uansett. Får tenke sånn Anonymous poster hash: 31e8b...14c Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Atter et bevis på at massemediene har ødelagt hodet til jenter. Gjennomsnittskvinnen har hengepupper. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Hengepupper er digg! Takk . Jeg mener at alt har sin sjarm. Og mener at det er finere med hengepupper enn silikonpupper. Men smak og behag. Jeg hadde faktisk gjort noe med puppene mine hadde jeg hatt penger til det, men har ikke penger til det.. Anonymous poster hash: 31e8b...14c Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hengepupper er digg! Takk . Jeg mener at alt har sin sjarm. Og mener at det er finere med hengepupper enn silikonpupper. Men smak og behag. Jeg hadde faktisk gjort noe med puppene mine hadde jeg hatt penger til det, men har ikke penger til det.. Anonymous poster hash: 31e8b...14c Ikke stress over det, noen liker silikon, noen liker naturlig og at de henger litt, ja det er helt naturlig:) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Atter et bevis på at massemediene har ødelagt hodet til jenter. Gjennomsnittskvinnen har hengepupper. Og det er delvis fordi de samme massemediene overbeviser disse kvinnene om at de må gå med BH fra de først får bryster. Anonymous poster hash: 41d1b...a48 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 Hengepupper er digg! Takk . Jeg mener at alt har sin sjarm. Og mener at det er finere med hengepupper enn silikonpupper. Men smak og behag. Jeg hadde faktisk gjort noe med puppene mine hadde jeg hatt penger til det, men har ikke penger til det.. Anonymous poster hash: 31e8b...14c Ikke stress over det, noen liker silikon, noen liker naturlig og at de henger litt, ja det er helt naturlig:) Takk . Ja brystene mine er naturlige. Jeg hadde helt stramme og struttende store bryster helt til jeg fikk barn. Da jeg fikk barn så forandret brystene mine seg. Og jeg får bare fokusere på at det er helt naturlig. Og det er nok ikke alle menn som vil bry seg om det. Noen vil kanskje like det også . Så får tenke sånn. Skulle gjerne tatt å operert de, men det koster så vannvittig mye penger at jeg vet ikke hvor jeg skal få de fra. Men får bare akseptere at brystene er slik inntil videre. Kunne kanskje forsøkt å ta lån, for å få fikset brystene men en brystoperasjon er risikabel i seg selv, så det får bare være slik det er forløbig . Anonymous poster hash: 31e8b...14c Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 "det er finere med hengepupper enn silikonpupper." "Jeg hadde faktisk gjort noe med puppene mine hadde jeg hatt penger til det" Du ser ikke hvordan det er selvmotsigende? Atter en debatt om naturlige pupper vs brystøkning. Jenter vil ha flotte pupper og gutter vil ha flotte kuker. Uansett.... du har helt sikkert deilige pupper fordi du har en kvinnes kropp. Kvinnekroppen er digg å se på og enda bedre å oppleve. Å drive å lyve for seg selv og snakke negativt om andre hjelper ingen. Det du må innse er at folk liker forskjellige ting og sånn er det bare . Når du treffer en bra mann så er det ikke puppene han "henger" seg opp i men pakken som en helhet. Altså deg. Du er ikke puppene dine, du er en flott jente. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2016 "det er finere med hengepupper enn silikonpupper." "Jeg hadde faktisk gjort noe med puppene mine hadde jeg hatt penger til det" Du ser ikke hvordan det er selvmotsigende? Atter en debatt om naturlige pupper vs brystøkning. Jenter vil ha flotte pupper og gutter vil ha flotte kuker. Uansett.... du har helt sikkert deilige pupper fordi du har en kvinnes kropp. Kvinnekroppen er digg å se på og enda bedre å oppleve. Å drive å lyve for seg selv og snakke negativt om andre hjelper ingen. Det du må innse er at folk liker forskjellige ting og sånn er det bare . Når du treffer en bra mann så er det ikke puppene han "henger" seg opp i men pakken som en helhet. Altså deg. Du er ikke puppene dine, du er en flott jente. Ja, jeg er en skjønn og snill jente. Det er sant. Anonymous poster hash: 31e8b...14c Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Er vel større sjanse for at menn blir skremt av at du har barn enn at de blir skremt av puppene dine. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg