Skogstad Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Jeg søker spillere som er 20++. Det her blir ikke en satseklan, Håper heller på å finne 4 ålreite folk som liker å spille faceit, kanskje noen faceit turneringer. Kan evt melde oss opp i en liga etterhvert om det er interesse for det. Blir nok mest vanlige faceitmatcher/MM for morro skyld på starten. Så hvis du lever i trua på at du skal spille i neste Major så er det ingen grunn til å søke her Gjør ingenting om du ikke treffer hodeskudd hele tiden, er du en ålreit kar så er det mer enn nok, men greit om du har en del timer spilt, og ønsker å spille for å vinne istedenfor å gå for mest mulig kills hver runde Jeg ligger rundt surpreme/global nivå i MM hvis det er har noe å si, så er et pluss om du ligger rundt samme nivå Jeg er 25år, så ønsker spillere som er ihvertfall er gamle nok til å kjøpe alkohol! Er du interessert så er det bare å ta kontakt! http://steamcommunity.com/profiles/76561197978417123/ Endret 9. juli 2016 av Skogstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå